Τροχοί & TIR

Νέο Citroën Berlingo

Η νέα έκδοση του Citroën Berlingo ετοιμάζεται πυρετωδώς και σήμερα παίρνουμε μια καλή πρώτη γεύση για το πώς θα είναι το νέο γαλλικό vannette, μέσω της επιβατικής του εκδοχής που θα κάνει ντεμπούτο
Σάββατο 17/02/2018 - 13:29
Κοινοποίηση στα Social Media

Η νέα έκδοση του Citroën Berlingo ετοιμάζεται πυρετωδώς και σήμερα παίρνουμε μια καλή πρώτη γεύση για το πώς θα είναι το νέο γαλλικό vannette, μέσω της επιβατικής του εκδοχής που θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 8 Μαρτίου. Η έκδοση van προγραμματίζεται να παρουσιαστεί αργότερα φέτος.

Το νέο Citroën Berlingo θα κατασκευάζεται στο Vigo της Ισπανίας και θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Στηρίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, της οποίας το εμπρόσθιο τμήμα προέρχεται από την ΕMP2 του ομίλου PSA, ενώ το πίσω έχει διατηρηθεί από την υπάρχουσα γενιά. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται συνολικά με 19 επικουρικά συστήματα προς τον οδηγό. Ανάμεσά τους συναντάμε τα: έγχρωμο head-up display, Activ Lane Departure Warning System, Driver Attention Alert, Coffee Break Alert, Adaptive Cruise Control με λειτουργία STOP, Blind Spot Monitoring System, Active Safety Brake, Post Collision Safety Brake κ.α. Παράλληλα, προσφέρονται τέσσερις τεχνολογίες συνδεσιμότητας, από τις οποίες ξεχωρίζει το σύστημα infotainment Citroën Connect Nav, που διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών και 3D απεικόνιση του GPS.

Ντεμπούτο στη νέα γενιά του Citroën Berlingo κάνει και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8. Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από το μηχανικό σύνολο βενζίνης PureTech των 1,2 λίτρων, το οποίο προσφέρεται στις εκδόσεις PureTech 110 S&S (6άρι μηχανικό) και PureTech 130 S&S (EAT8). Ο diesel κινητήρας BlueHDi των 1,5 λίτρων λανσάρεται στις εκδόσεις BlueHDi 75 S&S (μηχανικό κιβώτιο), BlueHDi 100 (μηχανικό κιβώτιο), BlueHDi 100 S&S (μηχανικό κιβώτιο) και BlueHDi 130 S&S με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο EAT8 κιβώτιο.

PreviousNext