Περιορίζονται οι ώρες τροφοδοσίας των καταστημάτων εντός του δακτυλίου, ενώ η εκ περιτροπής (μονά-ζυγά) κυκλοφορία θα ισχύει και για τα ελαφρά επαγγελματικά μέχρι 2.200 kg μικτού βάρους.

Ωστόσο, τα  ελαφρά επαγγελματικά θα μπορούν να κυκλοφορούν και καθημερινά εφόσον είναι ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου ή υγραερίου, αλλά μόνο εκ κατασκευής και οχήματα Euro 6 με την προϋπόθεση ότι εκπέμπουν κάτω από 100 - 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα CO2.

Η εισήγηση που έγινε από πλευράς Υπουργείου Μεταφορών κατά τη διάρκεια διευρυμένης σύσκεψης υπουργών στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν η τροφοδοσία των καταστημάτων να γίνεται μέχρι τις 8:00 το πρωί και μετά τις 9 το βράδυ, ενώ αναμένονται εξαιρέσεις για είσοδο στο δακτύλιο φορτηγών τροφοδοσίας φαρμάκων ή άλλων ευπαθών προϊόντων και κατά το μεσημέρι για μικρό χρονικό διάστημα μιας ή δύο ωρών. Επίσης εξετάστηκε το ενδεχόμενο της γεωγραφικής διεύρυνσης του δακτυλίου χωρίς όμως να γίνουν γνωστά νέα όρια και οδοί.

Τα παραπάνω αποτελούν τις πρώτες πληροφορίες και αναμένεται με ενδιαφέρον η επίσημη κυβερνητική ανακοίνωση -πολύ σύντομα- ιδιαίτερα για τις ώρες τροφοδοσίας καθώς αυτές επηρεάζουν δραματικά τα ωράρια εργασίας τόσο των οδηγών όσο και των εργαζομένων στις παραδόσεις/παραλαβές των επιχειρήσεων με συνέπεια τις αυξημένες μισθοδοτικές αμοιβές και εισφορές λόγω νυχτερινών.

Ανοιχτό είναι επίσης και το πρόβλημα της διαθεσιμότητας οδηγών φορτηγών και των οδηγών / πωλητών, η έλλειψη των οποίων είναι ήδη υπαρκτή, και θα οξυνθεί εφόσον οι συνθήκες εργασίας γίνονται δυσμενέστερες.