Τροχοί & TIR

«Ο μεγαλύτερος εχθρός του FlyOver»

Οι προτάσεις του δήμου Θεσσαλονίκης για τον περιορισμό των συνεπειών από την έναρξη των εργασιών κατασκευής του FlyOver
Δευτέρα 12/02/2024 - 12:14
Κοινοποίηση στα Social Media
φωτό αρχείου
φωτό αρχείου

«Ο μεγαλύτερος εχθρός του flyover είναι η απόλυτα δικαιολογημένη ανησυχία και καχυποψία των πολιτών που έχουν πικρή εμπειρία από άλλα, μεγάλα έργα, που είτε καθυστέρησαν υπερβολικά είτε εξαγγέλθηκαν και δεν υλοποιήθηκαν ποτέ».

Αυτό μεταξύ άλλων τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης παρουσιάζοντας τις προτάσεις της δημοτικής Αρχής για τον περιορισμό των συνεπειών από την έναρξη των εργασιών κατασκευής του FlyOver.

Ο δήμαρχος της πόλης κατέστησε σαφές πως δεν πρόκειται να απουσιάσει από καμία διεκδίκηση που αφορά στην καθημερινότητα των δημοτών. «Είναι σαφές πως δεν πρόκειται να παρακολουθούμε απαθείς την ταλαιπωρία των συμπολιτών μας κάτω από συνθήκες κυκλοφοριακής ασφυξίας, συνθήκες που έχουν δυσμενείς επιπτώσεις σε κάθε τομέα της κοινωνικής και οικονομικής ζωής», σημείωσε εισαγωγικά ο κ. Αγγελούδης και πρόσθεσε: «Δε χωρά αμφιβολία πως κανένα εμβληματικό, μεγάλο έργο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς κάποια σχετική όχληση. Στην προκειμένη, όμως, περίπτωση δημιουργήθηκε στους πολίτες -και δικαίως- η εντύπωση πως δεν υπήρξε ποτέ η σωστή προετοιμασία για την έναρξη των εργασιών. Πως κινηθήκαμε στη λογική του «πάμε και όπου βγει». Δεν πρόκειται να αφήσουμε τους συμπολίτες μας μόνους τους», κατέληξε ο κ. Αγγελούδης παρουσιάζοντας τις προτάσεις του Δήμου όπως σχηματοποιήθηκαν μετά τη σύγκληση της Επιτροπής Κυκλοφοριακού.

φωτό: Δήμος Θεσσαλονίκης
φωτό: Δήμος Θεσσαλονίκης

Ωράριο τροφοδοσίας και λεωφορειόδρομοι

Μεταξύ των προτάσεων περιλαμβάνεται η επαναφορά του περιορισμένου ωραρίου φορτοεκφόρτωσης για την τροφοδοσία των καταστημάτων. Έλεγχος της διέλευσης από το κέντρο και της παράνομης στάθμευσης των βαρέων οχημάτων. Η εφαρμογή του μέτρου συνδέεται άμεσα με την εντατικοποίηση της αστυνόμευσης. Οι 40, μόλις, δημοτικοί αστυνομικοί δεν επαρκούν, ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.

Πρόσθεσε, επίσης, και την ανάγκη ενεργοποίησης της λειτουργίας των αποκλειστικών λωρίδων για λεωφορεία (Βασιλίσσης Όλγας, Τσιμισκή, Μητροπόλεως) με ουσιαστική αστυνόμευση και πιο εμφατική (χρωματική) σήμανσή τους. Πρόσθεσε ότι θα πρέπει άμεσα να ενισχυθεί ο στόλος των λεωφορείων με την ανάλογη αύξηση του αριθμού των οδηγών, ώστε να κυκλοφορούν καθημερινά 450 λεωφορεία. «Αναμένουμε τα πρώτα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που φτάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα από την Κίνα, το μείζον όμως, είναι, ο αριθμός αυτός να προστεθεί στον υπάρχων στόλο, να μην αντικαταστήσουν απλά άλλα, παλαιότερα λεωφορεία», συμπλήρωσε ο κ. Αγγελούδης.

Καταλήγοντας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης υπογράμμισε:

«Το μήνυμά μου είναι σαφές: Δεν θα αφήσουμε τους συμπολίτες μας μόνους τους. Είμαστε εδώ για να παράξουμε λύσεις και όχι για να αναπαράγουμε προβλήματα».

PreviousNext