Ικανοποιητικά προχώρησαν οι πωλήσεις των φορτηγών, των βαν και των λεωφορείων το πρώτο 10μηνο του έτους σύμφωνα με τα στοιχεία των ταξινομήσεων, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι από το καλοκαίρι ξεκίνησαν οι καθυστερήσεις στις παραγωγές των οχημάτων επιφέροντας μεγαλύτερες ακόμη καθυστερήσεις στις παραδόσεις στην Ελλάδα (προηγούνται οι μεγάλες αγορές της Ευρώπης).

Στα καινούρια βαρέα φορτηγά ταξινομήθηκαν 62 λιγότερα φορτηγά, αλλά 48 περισσότερα μεσαία φορτηγά. Στα βαριά προηγείται η VOLVO με 55 μονάδες λόγω και της μεγάλης παραγγελίας της μεταφορικής Λιουδάκη). Στα μεσαία (8-16 τόνους) προηγείται η IVECO με 31 μονάδες. Αλλά και στα μικρά φορτηγά (3,5-8 τόνους) προηγείται και πάλι η IVECO με 39 μονάδες.

Στα ελαφρά επαγγελματικά (μέχρι 3,5 τόνους) στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ford με 1.491 ταξινομήσεις.

Στα ταξί, η SKODA OCTAVIA βρίσκεται μακράν πρώτη με 177 μονάδες, με τη δεύτερη Toyota Corolla να έχει ταξινομήσει 38 αυτοκίνητα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η εικόνα των ταξινομήσεων των Λεωφορείων, όπου η MAN έχει ταξινομήσει 59 λεωφορεία, η Neoplan 21, η VOLVO 15 και ακολουθεί η Scania με 13. Βέβαια, όπως κάθε χρόνο, η Mercedes-Benz βρίσκεται στην πρώτη θέση χάρη στη μεγάλη γκάμα των minibus, των midi και των άνω των 35 θέσεων λεωφορείων, ενώ MAN, NEOPLAN και SCANIA έχουν ταξινομήσει «πενηντάρια». Πολύ καλή θέση στον πίνακα των ταξινομήσεων καταλαμβάνει φέτος και η KARSAN με 12 λεωφορεία.

Δείτε τους πίνακες αναλυτικά με τις ταξινομήσεις Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2021.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1