Παγκόσμια πρεμιέρα για το Ranger PHEV στο Αννόβερο. Το πρώτο plug-in ελαφρύ ημιφορτηγό της ευρωπαϊκής αγοράς, με τον EcoBoost κινητήρα των 2,3 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ 75 kW και μία μπαταρία 11,8 kWh αποδίδει 279 PS, και μέγιστη ροπή μεγαλύτερη κι από το Raptor στα 690 Nm.
Μπορεί να καλύψει έως και 45 χιλιόμετρα καταναλώνοντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, και φέρει Pro Power Onboard για τη λειτουργία και επαναφόρτιση συσκευών και εργαλείων από την καρότσα. Το σημαντικότερο; Ωφέλιμο φορτίο και ικανότητα ρυμούλκησης είναι ακριβώς τα ίδια με τα συμβατικά Ranger στα 1.000 και 3.500 κιλά αντίστοιχα.
Το Ranger PHEV αποτελεί μια ακόμη ισχυρή παρουσία της Ford Pro στον χώρο των "πράσινων" ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Εντυπωσιακό στοιχείο η τεράστια ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 km, η οποία διευρύνει την απήχηση του pick-up μοντέλου.
Το Ranger PHEV εισάγει επίσης το Pro Power Onboard στην οικογένεια Ranger, εξασφαλίζοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία με ισχύ έως 6,9 kW απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια. Εκτός από τις εκδόσεις Wildtrak και XLT, η Ford Pro παρουσιάζει το νέο μοντέλο στην αποκλειστική PHEV έκδοση λανσαρίσματος Stormtrak. Το νέο σύστημα κίνησης PHEV 2,3 συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh.
Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6. Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 45 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Το Ranger PHEV προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση στην εργασία που η Ford Pro έχει χαρίσει στα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα Ranger με στρατιές ικανοποιημένων οπαδών σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή οι πελάτες του νέου Ranger PHEV θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, να ρυμουλκούν έως και 3.500 κιλά και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.