Προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι προβλεπόμενες διαδικασίες από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Αττικής για την υλοποίηση του οδικού έργου του Γ’ Τμήματος της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω που ενώνει την Δυτική Αττική με την Ανατολική, καθώς οι σχετικές προμελέτες εστάλησαν προς έγκριση περιβαλλοντικών όρων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.
Αντικείμενο της υπό ανάθεση σύμβασης είναι η εκπόνηση όλων των απαραίτητων μελετών για την ολοκλήρωση του Γ’ τμήματος της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, μήκους 2,5 χλμ. περίπου, το οποίο χωροθετείται στη βόρεια πλευρά της Δημοτικής Ενότητας Άνω Λιοσίων του Δήμου Φυλής και στη βορειοδυτική του Δήμου Αχαρνών, με αρχή τον τελευταίο κατασκευασμένο κυκλικό κόμβο πλησίον του γηπέδου ποδοσφαίρου «Ερμής» στη συμβολή της υφιστάμενης Δυτ. Περιφερειακής Αιγάλεω με την προέκταση της οδού Ιονίου Πελάγους του Δήμου Φυλής και πέρας τη συμβολή με την οδό Αγίου Διονυσίου του Δήμου Αχαρνών.
Κύριος σκοπός του έργου είναι η παράκαμψη της Δημοτικής Ενότητας Άνω Λιοσίων, καθώς και η δημιουργία νέας βορειοδυτικής εισόδου – εξόδου του Δήμου Αχαρνών, αποφορτίζοντας κυκλοφοριακά τους Δήμους Φυλής και Αχαρνών.
Στη σημερινή κατάσταση, εξαιτίας της θέσης των δύο Δήμων, που περικλείονται από την Αττική Οδό, τον ΠΑΚΕ και την Περιφ. Αιγάλεω, παρατηρείται τόσο στο κέντρο όσο και στις γειτονιές τους έντονη κυκλοφορία, με σημαντικό φόρτο από βαρέα οχήματα, που περνούν και σε αστικές οδούς, αυξάνοντας την επικινδυνότητα.
Απώτερος σκοπός είναι το υπό μελέτη τμήμα μαζί με νέο σχεδιαζόμενο έργο να αποτελέσουν ένα ενιαίο κυκλοφοριακό δακτύλιο των δύο Δήμων παρέχοντας ευελιξία αναβάθμισης των πυρήνων τους με πεζοδρομήσεις, ηπιότερη κυκλοφορία, έργα πρασίνου, κλπ.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης, επισημαίνει σχετικά:
«Συνεχίζουμε να συμβάλλουμε στην υλοποίηση εμβληματικών οδικών έργων που προασπίζουν την ασφάλεια των πολιτών και την προστασία του περιβάλλοντος. Με την επέκταση και την ολοκλήρωση του Γ’ τμήματος της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, μήκους 2,5 χλμ. περίπου, αναμένεται να μειωθούν οι χρόνοι οδήγησης, πετυχαίνουμε ενεργειακή εξοικονόμηση, περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή αποφόρτιση και το κυριότερο, μειώνονται οι κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων».