Αναρτήθηκε στη «διαύγεια» του υπ. Υποδομών και Μεταφορών ο διαγωνισμός για την προμήθεια Ηλεκτρικών Αστικών Οχημάτων, με στόχο τον εκσυγχρονισμό του στόλου τους, καθώς και η προμήθεια παρελκομένων (63 φορτιστές βραδείας φόρτισης) αυτών.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για το σύνολο των υπό προμήθεια αγαθών ανέρχεται στο ποσό των 71.250.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Οι σημαντικότερες τεχνικές απαιτήσεις των λεωφορείων είναι η αυτονομία τους που ορίζεται στα 200 χιλιόμετρα, αλλά στη βάση μιας εξίσωσης που διαλαμβάνει ταυτόχρονα τη χωρητικότητα των μπαταριών και την κατανάλωση κιλοβατώρων ανά χιλιόμετρο.
Επίσης, η διάμετρος του κύκλου στροφής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 25 μέτρα. Θα πρέπει, ακόμα, εκκινώντας από στάση να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 12 χλμ./ ώρα σε ανωφέρεια με κλίση τουλάχιστον 12% με τον μέγιστο αριθμό επιβατών και με τα κλιματιστικά σε πλήρη λειτουργία.

Για τους επιβάτες
Για τους επιβάτες, το λεωφορείο θα πρέπει να είναι χαμηλοδάπεδο, με 3 πόρτες και διάδρομο χωρίς σκαλοπάτι. Στη μεσαία πόρτα θα πρέπει να λειτουργεί και ράμπα ΑΜΕΑ.
Ο ελάχιστος αριθμός επιβατών ορίζεται στους 70 (χωρίς τον οδηγό και ΑΜΕΑ). Τα καθίσματα θα είναι 27 και μια τουλάχιστον θέση ΑΜΕΑ.
Ο κλιματισμός θα πρέπει να είναι επαρκής (ορίζονται τεχνικές προδιαγραφές) και το ελάχιστο εσωτερικό ύψος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2.150 mm.