Τροχοί & TIR

Renault Estafette. Το ηλεκτρικό βαν που εντυπωσιάζει

Το Estafette «είναι ένα συμπαγές αλλά ευρύχωρο αμιγώς ηλεκτρικό van που συνδυάζει το μήκος του Kangoo L2, την ευελιξία του Clio και τη χωρητικότητα του Trafic L1H2».
Πέμπτη 31/10/2024 - 09:11
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Μια από τις εκπλήξεις μεταξύ των επαγγελματικών αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ΙΑΑ του Ανόβερο ήταν το Renault Estafette, ένα χαριτωμένο πρωτότυπο Renault Estafette Concept Car, με όνομα που αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά των ελαφρών επαγγελματικών των Γάλλων. 

Σύμφωνα με τη Renault, το Estafette «είναι ένα συμπαγές αλλά ευρύχωρο αμιγώς ηλεκτρικό van που συνδυάζει το μήκος του Kangoo L2, την ευελιξία του Clio και τη χωρητικότητα του Trafic L1H2». Το Concept van είναι πλήρως συνδεδεμένο και αξιοποιεί την αρχιτεκτονική SDV (Software-Defined Vehicle) στην πλατφόρμα FlexEVan που αναπτύχθηκε από την Ampere. 

Το αρχικό Estafette χρονολογείται από το 1959 και ήταν το πρώτο όχημα της Renault στο οποίο ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης - κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων – τοποθετήθηκαν στο μπροστινό μέρος, ώστε να απελευθερωθεί όλος ο χώρος πίσω για φόρτωση. Το νέο Estafette 4.0 είναι το πρώτο που διαθέτει την ηλεκτρική πλατφόρμα FlexEVan. Το «ίχνος» του Estafette Concept (4,87 x 1,92 μέτρα) βρίσκεται στην ίδια κατηγορία με αυτό του Kangoo L2 (4,91 x 1,86 μέτρα). 

Και τα δύο χωράνε σε μια τυπική θέση στάθμευσης (μήκους μικρότερου των 5 μέτρων), ενώ είναι πιο ευέλικτα, με κύκλο στροφής μεταξύ των πεζοδρομίων παρόμοιο με αυτόν ενός Clio (λίγο πάνω από 10 μέτρα). Όμως το Estafette Concept είναι σημαντικά ψηλότερο (2,59 μέτρα έναντι 1,85), οπότε η σιλουέτα του είναι σαφώς κάθετη, και με μεγαλύτερα προφανώς στοιχεία εκμετάλλευσης.

PreviousNext