Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης.

«Εκτός του Μετρό, συνεχίζουμε με το «Flyοver» της Θεσσαλονίκης. Προχωράμε στη Β’ φάση του Διαγωνισμού, όπου τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου, πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης και εξήγησε ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για τον σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.

«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ό,τι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά

Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε  στο οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς, οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία.

«Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα, λέγοντας ότι αυτό θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει  και συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».

Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.