Δυσάρεστη έκπληξη για τους Έλληνες διεθνομεταφορείς έκρυβαν τα πρακτικά της συνεδρίασης του Συμβουλίου Υπουργών της Ε.Ε.

Στη συνεδρίαση της 5ης Δεκεμβρίου του  2017, ο κ. Χρήστος Σπίρτζης υποστήριξε ότι θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης είναι στις επικείμενες τροποποιήσεις των ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές να συμπεριληφθούν διατάξεις, επί τη βάσει των οποίων οι μεταφορείς που διενεργούν όχι μόνον ενδομεταφορές (Gabotage) αλλά και διεθνείς μεταφορές να θεωρούνται αποσπασμένοι εργαζόμενοι και μάλιστα - όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στα πρακτικά του Συμβουλίου Υπουργών της Ε.Ε. – να έχουν δικαίωμα «σε ελάχιστη αποζημίωση από την πρώτη ημέρα».

Η αντίδραση της Ο.Φ.Α.Ε. ήταν άμεση. Με ανακοίνωσή της διαμαρτύρεται για τις «ακραίες» θέσεις του Έλληνα υπουργού, εξηγεί το πρόβλημα που θα προκληθεί αν αυτές υιοθετηθούν και καταγγέλλει την άρνηση του υπουργού να δεχτεί και να ακούσει τις απόψεις των εμπλεκόμενων συνδικαλιστικών φορέων. Διαβάστε στο τεύχος του περιοδικού «ΤΡΟΧΟΙ & TIR» που κυκλοφορεί, τι αναφέρει σχετικά η ανακοίνωση της Ο.Φ.Α.Ε.