Η εταιρεία logistics Duvenbeck υπέγραψε συμφωνία με τη MAN Truck & Bus για την παράδοση έως και 1.000 τρακτόρων MAN έως το τέλος του 2027. Τα πρώτα οχήματα αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία σε διάφορες εγκαταστάσεις της Duvenbeck στην Ευρώπη από το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2025.
Με το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης MAN PowerLion, τα φορτηγά MAN TGX είναι ιδιαίτερα αποδοτικά στην κατανάλωση καυσίμου και με χαμηλές εκπομπές CO2. Από τις αρχές του 2025, η Duvenbeck έχει ήδη θέσει σε καθημερινή λειτουργία 15 πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά MAN eTGX για διάφορους πελάτες, ενώ άλλοι 15 ηλεκτρικοί τράκτορες, κατάλληλοι για μεταφορές με εσωτερικό ύψος έως τρία μέτρα, θα προστεθούν μέχρι τον Σεπτέμβριο.
MAN PowerLion: Οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον δύναμη
Τα νέα οχήματα της Duvenbeck διαθέτουν το νέο σύστημα μετάδοσης PowerLion, του οποίου η ισχυρή "καρδιά" είναι ο νέος κινητήρας MAN D30. Ο 13λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει αναπτυχθεί με την ενιαία τεχνογνωσία του Ομίλου TRATON και επιτυγχάνει απόδοση άνω του 50%, ποσοστό απαράμιλλο στον κόσμο των επαγγελματικών οχημάτων. Σε συνδυασμό με το επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic 14 και τη βελτιωμένη αεροδυναμική, οι τράκτορες MAN TGX προσφέρουν επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση εκπομπών CO2 κατά περίπου 5% σε σύγκριση με το ήδη πολύ αποδοτικό προηγούμενο μοντέλο με τον κινητήρα D26. Με ευρύ φάσμα ισχύος από 380 έως 560 ίππους (2.100 έως 2.800 Nm), ο κινητήρας MAN D30 καλύπτει δυναμικά όλες τις απαιτήσεις.