Επίσκεψη στις Άτυπες Βιομηχανικές Συγκεντρώσεις της Δυτικής Αττικής, του Ασπροπύργου και Μεγάρων πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, ύστερα από πρόσκληση που είχε απευθύνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης για το θέμα των Άτυπων Βιομηχανικών Συγκεντρώσεων της περιοχής.
Ο κ. Χαρδαλιάς είχε τη δυνατότητα να περιηγηθεί στους χώρους της ΒΙ.ΠΕ., να συνομιλήσει με εκπροσώπους του Φορέα Ανάπτυξης και να ενημερωθεί αναλυτικά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή, με κύρια έμφαση στις ελλείψεις βασικών υποδομών και τη διασύνδεση της ΒΙ.ΠΕ. με τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου (Ν.Ε.Ο.Α.Κ.). Η συγκεκριμένη διασύνδεση, όπως τονίστηκε κατά τη συνάντηση, αποτελεί κομβικής σημασίας έργο για τη βελτίωση της προσβασιμότητας, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τη διευκόλυνση της μετακίνησης εργαζομένων και εμπορευμάτων, καθώς και για την ολιστική ανάπτυξη της περιοχής.
Ο Περιφερειάρχης πραγματοποίησε επιτόπια αυτοψία στον προτεινόμενο δρόμο που περιλαμβάνεται στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.) του Δήμου Μεγάρων, όπου διαπιστώθηκε η δυνατότητα αξιοποίησής του για τη σύνδεση της περιοχής με το εθνικό οδικό δίκτυο. Παράλληλα, επισημάνθηκε η ανάγκη ολοκλήρωσης των παράδρομων εκατέρωθεν του αυτοκινητόδρομου της Ν.Ε.Ο.Α.Κ., οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των έργων υποδομής και στρατηγικής ανάπτυξης της Δυτικής Αττικής.
Η επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Χαρδαλιά, σηματοδοτεί την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου και συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας, του Δήμου Μεγάρων και του Φορέα Ανάπτυξης ΒΙ.ΠΕ. Μεγάρων, με στόχο την προώθηση ώριμων έργων υποδομής που θα συμβάλουν στην ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και την αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής. Με την ευκαιρία, παρουσιάστηκαν τα κυριότερα προβλήματα των επιχειρήσεων που βρίσκονται στις Α.Β.Σ. και οι δυσκολίες της πορείας προς τη δημιουργία επιχειρηματικών πάρκων εξυγίανσης. Στην περιοχή της Δυτική Αττικής οριστικοποιήθηκε η πραγματοποίηση κρίσιμων οδικών έργων και έργων υποδομής, όπως ο τριπλός ανισόπεδος κόμβος Σκαραμαγκά, με σοβαρή μελέτη για τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις του έργου κατά τη διάρκεια κατασκευής του, που πρέπει να ληφθούν υπόψη στον τελικό σχεδιασμό του έργου που θα γίνει από τον ανάδοχο: Η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα Ελευσίνα – Οινόφυτα. Επέκταση των αυτοκινητοδρόμων Αττικής (κλάδοι προς Δυτική Περιφερειακή, Ραφήνα, Ελληνικό). Συνδετήριοι κλάδοι στις βιομηχανικές περιοχές της Αττικής. Οι Σιδηροδρομικές Συνδέσεις, ρεαλιστικό σχέδιο για την ανάπτυξη εμπορευματικών μεταφορών μέσω σιδηροδρόμου και, δη, την ενίσχυση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού με το Θριάσιο.