Η Schmitz Cargobull δίνει από τώρα τη δυνατότητα σε όλα τα ρυμουλκούμενα να είναι εξοπλισμένα με σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS), το οποίο, ας σημειωθεί, από τον Ιούλιο του 2024 θα είναι υποχρεωτικό για όλα τα ρυμουλκούμενα κατασκευής από την παραπάνω ημερομηνία και μετά.
Όταν πρόκειται για αύξηση της απόδοσης και της ασφάλειας στις καθημερινές μεταφορές, η σωστή πίεση των ελαστικών παίζει σημαντικό ρόλο και για τον λόγο αυτό η Schmitz Cargobull προσφέρει ήδη το δικό της σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) σε συνδυασμό με το σύστημα τηλεματικής TrailerConnect® το οποίο θα περάσει στον βασικό εξοπλισμό στις αρχές του 2024.
«Εξοπλίζουμε τα τρέιλερ μας με το σύστημα τηλεματικής TrailerConnect® το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα σε οχήματα και άλλων κατασκευαστών», αναφέρει ο Boris Billich, Chief Sales Officer της Schmitz Cargobull.
Εάν η πίεση των ελαστικών δεν ρυθμιστεί σωστά, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη φθορά των ελαστικών καθώς και σε υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου και έχει επίσης μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην οδική ασφάλεια. Με το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών Schmitz Cargobull, είναι εύκολο να διατηρηθεί η σωστή πίεση, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 και αυξάνοντας την οικονομική απόδοση. Συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και της ασφάλειας οδήγησης και στην παράταση της διάρκειας ζωής των ελαστικών.
Το TPMS παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο και προειδοποιεί για ξαφνική ή σταδιακή απώλεια πίεσης ή υπερβολικό φούσκωμα. Μια έγκαιρη προειδοποίηση μέσω της πύλης TrailerConnect®, μέσω email και μηνύματος κειμένου, καθώς και της εφαρμογής beSmart για οδηγούς ή της εφαρμογής beUpToDate για αποστολείς εμπορευμάτων, αυξάνει την ασφάλεια για τους χρήστες του δρόμου και τα εμπορεύματα. Μπορείτε να παρακολουθείτε την πίεση των ελαστικών ανά πάσα στιγμή και να διατηρείτε τον έλεγχο ολόκληρου του στόλου σας.
Το συμβόλαιο Full Service της Schmitz Cargobull περιλαμβάνει επίσης την αντικατάσταση του συστήματος TPMS εκτός από τα ήδη γνωστά οφέλη, όπως η ανάληψη κόστους για την αντικατάσταση φθαρμένων ελαστικών, οι τακτικοί έλεγχοι στόλου και η πανευρωπαϊκή υπηρεσία βλαβών.