Το μεγαλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου της Κίνας, το Commercial Vehicle Magazine, διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία, την πρώτη εκδοχή του «Κινεζικού Φορτηγού της Χρονιάς».

Η διοργάνωση ήταν υπό την αιγίδα της επιτροπής κρίσης «International Truck of the Year» και για το βραβείο διαγωνίστηκαν τρία τελευταίας γενιάς φορτηγά από τις εταιρείες BFDA, JAC, και C&C. Λόγω της νεότητας του θεσμού, οι διοργανωτές επέλεξαν δύο έντυπα από ολόκληρο τον κόσμο προκειμένου να εκτελέσουν τις μετρήσεις και να επιβλέψουν τη διοργάνωση.

Πρόκειται για το περιοδικό Focus από το Γιοχάνεσμπουργκ και το ελληνικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που επιλέχθηκαν λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτουν και της παγκόσμιας φήμης τους στον χώρο του ειδικού Τύπου. Το ΤΡΟΧΟΙ & TIR μέτρησε, οδήγησε και αξιολόγησε τα τρία οχήματα που διεκδικούσαν το βραβείο και φρόντισε για την αρτιότητα της διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, οι Κινέζοι συνάδελφοι φρόντισαν να επισκεφθούμε τον αρχαιότερο και μεγαλύτερο κατασκευαστή της χώρας τη FAW, όπου και φροντίσαμε να συνομιλήσουμε με τον ισχυρότερο άνδρα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλες οι οδηγικές μας εντυπώσεις, πλούσιο φωτορεπορτάζ και ανάλυση της πιο συναρπαστικής αγοράς φορτηγών του πλανήτη, έρχονται σε επόμενο τεύχος του T&T.

Η επιτροπή κρίσης αποτελούνταν από δύο έμπειρους Κινέζους δημοσιογράφους, τον Βασίλη Δαραμούσκα, την Charleen Clarke του περιοδικού Focus και δύο μηχανικούς του μεγαλύτερου οργανισμού τεχνικού ελέγχου οχημάτων της Κίνας. Νικητής λοιπόν, του πρώ- του «CToY» αναδείχθηκε το Auman EST, της Beijing Foton Daimler Automotive Co., Ltd. (BFDA) του κοινοπρακτικού σχήματος δηλαδή, της Daimler Trucks και της Foton που ιδρύθηκε το 2012.

Το EST αντιπροσωπεύει την τεχνολογική αιχμή της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυτή τη στιγμή, και είναι ό,τι πλησιέστερο υπάρχει σε ευρωπαϊκό φορτηγό στη χώρα αυτή τη στιγμή. Πρόκειται για πραγματική επίδειξη δύναμης από τους Κινέζους, και την καλύτερη σινοευρωπαϊκή συνεργασία μέχρι στιγμής.