Με δηλώσεις του ο Δανός υπουργός Μεταφορών Thomas Danielsen αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της κυκλοφορίας των extra long συρμών στη χώρα του μήκους μέχρι 34 μέτρων, τονίζοντας ότι η κίνηση ενός αυτοκινήτου μειώνει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, υπερδιπλασιάζει τον όγκο των μεταφερόμενων αγαθών και αντιμετωπίζει έως ένα βαθμό το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών.
Τα φορτηγά με διπλό τρέιλερ θα ξεκινήσουν δρομολόγια μεταξύ των πόλεων Aarhus και Hoje-Teastrup, με εύκολη έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο στις βιομηχανικές περιοχές και στα εμπορευματικά κέντρα της περιοχής.
Ο Δανός υπουργός πρόσθεσε ότι εντός του Οκτωβρίου θα συζητηθεί στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο και θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2024, ενώ η δοκιμαστική περίοδος θα διαρκέσει 5 χρόνια, προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα επέκτασης του οδικού δικτύου των αυτοκινητόδρομων εντός των οποίων θα μπορούν να κινούνται τα extra long trucks, δηλαδή οι οδικοί συρμοί μέχρι και 34 μέτρων.
Πηγή: trans.info