Η παραπομπή της Ελλάδας στην Ε.Ε. για μη χορήγηση Αδειών ΔΧ.
Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, βρίσκεται δύο μήνες τώρα το θέμα των Αδειών Δημοσίας στην Ελλάδα και τις μέρες αυτές εξετάζεται με κάθε λεπτομέρεια, αφενός το ισχύον νομοθετικό καθεστώς στη χώρα μας και αφετέρου η απάντηση της ελληνικής κυβέρνησης στην αιτιολογημένη γνώμη που απέστειλε η ΕΕ. Σκοπός είναι να εξεταστεί από πλευράς Ευρωπαϊκής Ένωσης, αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις παραπομπής της χώρας μας στο ευρωδικαστήριο, για παραβάσεις σχετικές με το άρθρο 43 της Συνθήκης της ΕΕ «περί ελεύθερης εγκατάστασης».
Αν δηλαδή πραγματικά, παρεμποδίζεται η εγκατάσταση υπηκόων άλλων κοινοτικών χωρών στην Ελλάδα, προκειμένου να δραστηριοποιηθούν στο χώρο των οδικών μεταφορών εξαιτίας - κυρίως - της μη χορήγησης άδειας δημοσίας σ' αυτούς όσο και στους έλληνες πολίτες, που επίσης θα ήθελαν να δραστηριοποιηθούν στις οδικές μεταφορές.
Πριν μπούμε στην ουσία του θέματος και πριν εξετάσουμε τα επιχειρήματα των δυο πλευρών (είναι γνωστά στο Τ.Τ.), θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτή η διαδικασία προκάλεσε μια έξαρση ανεύθυνων φημολογιών, πυροδότησε σενάρια καταστροφολογίας του Κλάδου, τα οποία, σε συνδυασμό με την βαθιά κρίση που διερχόμαστε, επέφεραν δραματική απαξίωση της τιμής της άδειας δημοσίας.
Πάντως, το απλό αλλά και δικαιολογημένο ερώτημα που πλανάται μεταξύ των αυτοκινητιστών είναι:
«Τι σημαίνουν όλα αυτά; Θα χαθούν οι άδειες;»
Εμείς, απαντούμε: Όχι.
Σχολιασμός και απαντήσεις, στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου που κυκλοφορεί.