Όπως επισημάναμε, στο κείμενο του ν/σ γίνεται αναφορά στα κίνητρα που θα παρέχονται στις υπό ίδρυση εταιρείες, οι οποίες θα «εντάσσονται στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου για τη δημιουργία ή εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων του, την αγορά γηπέδων για τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων, χώρων στάθμευσης και συνεργείων, εισαγωγή συστημάτων τηλεματικής και επικοινωνιών, τη δημιουργία εγκαταστάσεων εφαρμογών logistics, την προμήθεια μηχανημάτων, ιδίως ανυψωτικών, για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους, καθώς και την αντικατάσταση των οχημάτων τους με οχήματα νέας τεχνολογίας».
Υπενθυμίζουμε ότι στα πλαίσια του αναπτυξιακού νόμου 3299/2004, εκδόθηκε τον Ιούλιο του 2008 η με αριθμό 29908 κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 1335/Β/08) με την οποία γινόταν η εξειδίκευση των επενδυτικών σχεδίων των μεταφορικών ή και εμπορικών επιχειρήσεων, υπό ενιαίο φορέα, που αφορούν τη δημιουργία υποδομών αποθήκευσης, συσκευασίας και τυποποίησης, καθώς και των κλειστών χώρων στάθμευσης φορτηγών οχημάτων. Θα μπορούσαν δηλαδή, τόσο εμπορικές, όσο και μεταφορικές εταιρείες να υπαχθούν στον ν. 3299/04 ως ενιαίος φορέας.
Στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου, γίνεται απλή αναφορά στον αναπτυξιακό νόμο και για κίνητρα μόνο σε μεταφορικές εταιρείες.
Ο νέος Αναπτυξιακός νόμος
Σύμφωνα, λοιπόν, με τις δηλώσεις της υπουργού Οικονομίας, με το νέο αναπτυξιακό νόμο επιδιώκεται η επιτάχυνση των διαδικασιών αξιολόγησης και έγκρισης επενδυτικών προτάσεων.
Αναλυτικές πληροφορίες στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαΐου που κυκλοφορεί.