Τροχοί & TIR

Ταξινομήσεις Επαγγελματικών Οχημάτων

Διάστημα Ιανουάριος - Μάρτιος 2010 Συνεχίζεται η γενικότερη πτωτική πορεία στις πωλήσεις των καινουργών. Οι αντιπρόσωποι των καινουργών, που προσδοκούσαν ότι με το λεγόμενο «άνοιγμα» του επαγγέλματο
Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media
Ταξινομήσεις Επαγγελματικών Οχημάτων
Ταξινομήσεις Επαγγελματικών Οχημάτων

Διάστημα Ιανουάριος - Μάρτιος 2010

Συνεχίζεται η γενικότερη πτωτική πορεία στις πωλήσεις των καινουργών. Οι αντιπρόσωποι των καινουργών, που προσδοκούσαν ότι με το λεγόμενο «άνοιγμα» του επαγγέλματος, θα ανοίξει η αγορά, τώρα θα πρέπει να είναι εξαιρετικά συγκρατημένοι στην αισιοδοξία τους, αφού οι διάφορες θεωρίες, ότι τα καινούργια φορτηγά δεν πουλιούνται εξαιτίας του υψηλού κόστους της άδειας, δεν ισχύει, αφού τώρα, το κόστος της (κρατικής) άδειας σχεδόν διπλασιάζεται (βλέπε Νομοσχέδιο).

Με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες, βλέπουμε τη φετινή πτώση στο 22% με την MB -πάντα- να προηγείται, ακολουθούμενη όπως και πέρυσι από την IVECO, ενώ ΜΑΝ και VOLVO τα πάνε πολύ καλά, αν ληφθεί υπόψη ότι πουλάνε κυρίως βαρέα φορτηγά, όπως άλλωστε και η SCANIA. Από τον πίνακα εξακολουθεί να απουσιάζει η ASTRA, ενώ η RENAULT διατηρεί παρουσία με μια μόνο πώληση. Στα ελαφρά - μεσαία (3,5 - 8 τόνους) η MB είναι πολύ μπροστά. Ακολουθούν MITSUBISHI και IVECO.

Αναλυτικά, στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαΐου που κυκλοφορεί.

PreviousNext