Τροχοί & TIR

Επαγγελματίες Οδηγοί Φορτηγών: Μεγάλο Αφιέρωμα στις συνθήκες εργασίας

Οδηγούν στις συμπληγάδες. Από τη μια η εργοδοσία να κραδαίνει την απειλή της απόλυσης, από την άλλη το δρομολόγιο που πρέπει οπωσδήποτε να εκτελεστεί, έστω και αν οι συνθήκες είναι μη σύννομες ή αντίξοες. Πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών, σοβαρές οι καταγγελίες τους, δίκαια τα παράπονά τους. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, αυτή των εργοδοτών, οι οποίοι δεν αρνούνται μεν τα καταγγελλόμενα των οδηγών, προβάλλουν όμως τα δικά τους επιχειρήματα και επικαλούνται τη συγκυρία που βιώνει σήμερα η μεταφορά. Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί αναδεικνύουμε τα προβλήματα των οδηγών, ζητάμε απαντήσεις από τον εργοδότη, παραθέτουμε το πλέγμα των σχέσεων που διέπει τις δυο πλευρές, το νομοθετικό πλαίσιο που θα έπρεπε να κινούνται (αλλά συχνά λοξοδρομούν), εντοπίζουμε σημαντικές – εκατέρωθεν – ελλείψεις και καταλήγουμε σε παρατηρήσεις και συμπεράσματα που εμείς θεωρούμε σημαντικά….
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τετάρτη 01/01/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Οδηγούν στις συμπληγάδες. Από τη μια η εργοδοσία να κραδαίνει την απειλή της απόλυσης, από την άλλη το δρομολόγιο που πρέπει οπωσδήποτε να εκτελεστεί, έστω και αν οι συνθήκες είναι μη σύννομες ή αντίξοες.

Πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών, σοβαρές οι καταγγελίες τους, δίκαια τα παράπονά τους. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, αυτή των εργοδοτών, οι οποίοι δεν αρνούνται μεν τα καταγγελλόμενα των οδηγών, προβάλλουν όμως τα δικά τους επιχειρήματα και επικαλούνται τη συγκυρία που βιώνει σήμερα η μεταφορά.

Στο ρεπορτάζ του Μανώλη Αγριμανάκη που δημοσιεύεται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR της νέας χρονιάς αναδεικνύουμε τα προβλήματα των οδηγών, ζητάμε απαντήσεις από τον εργοδότη, παραθέτουμε το πλέγμα των σχέσεων που διέπει τις δυο πλευρές, το νομοθετικό πλαίσιο που θα έπρεπε να κινούνται (αλλά συχνά λοξοδρομούν), εντοπίζουμε σημαντικές – εκατέρωθεν – ελλείψεις και καταλήγουμε σε παρατηρήσεις και συμπεράσματα που εμείς θεωρούμε σημαντικά….

Στο ίδιο τεύχος #309

Διαβάστε επίσης

Το περίπτερο της πολωνικής εταιρείας Solaris, το Solaris  Urbino 18 Electric και το Solaris Urbino 18 Hydrogen.

Το ΜΑΝ με τον αρχικό χρωματισμό του και τα γνήσια ανταλλακτικά του.

Το αστικό λεωφορείο VDL CITEA LF-122 με μπαταρίες χωρητικότητας 490 kWh.

Πληθωρική η παρουσία  της MAN Truck & Bus, παρουσιάζοντας καινοτόμα οχήματα

PreviousNext