Μετά από 22 χρόνια από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς και 500.000 ταξινομήσεις, η Iveco μόλις παρουσίασε το νέο Eurocargo. Λίγο πριν από την εκπνοή του 2013, ο Ιταλός κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία του νέου μοντέλου. Οι μεγάλες αλλαγές αφορούν στη γραμμή μετάδοσης κίνησης, καθώς σασί και καμπίνα παραμένουν δομικά τα ίδια, με αρκετές πάντως βελτιώσεις στα πλαίσια του φρεσκαρίσματος. Οι αλλαγές στον σχεδιασμό της καμπίνας, ιδίως στο εξωτερικό είναι ελάχιστες. Αυτό, όπως αναλύουμε στο τεύχος Ιανουαρίου που κυκλοφορεί, οφείλεται και στη συμμόρφωση με τη νόρμα Euro 6 με την πατενταρισμένη τεχνολογία HI-eSCR που δεν απαιτεί πρόσθετη ψύξη για τον κινητήρα, άρα και διαφορετική «αρχιτεκτονική».