Οδηγούμε τα Νέα ΜΑΝ TGX D38 με τον κινητήρα των 15 Λίτρων
Η ΜΑΝ παρουσιάζει την καινούργια ναυαρχίδα της σειράς των TGX, με τα νέα TGX D38 να κινούνται από τον εξακύλινδρο κινητήρα D3876 των 15,2 λίτρων σε εκδόσεις ισχύος από 520 έως 640 hp, ο οποίος είναι
Η ΜΑΝ παρουσιάζει την καινούργια ναυαρχίδα της σειράς των TGX, με τα νέα TGX D38 να κινούνται από τον εξακύλινδρο κινητήρα D3876 των 15,2 λίτρων σε εκδόσεις ισχύος από 520 έως 640 hp, ο οποίος είναι σχεδιασμένος από «λευκό χαρτί» και αποδίδει τη μέγιστη ροπή (έως 3.000 Nm) από τις μόλις 930 σ.α.λ. συνδυάζοντας υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα με οικονομική λειτουργία.
Βρεθήκαμε στην Ισπανία για την πρεμιέρα του νέου, κορυφαίου ΜΑΝ, του TGX D38 και για να οδηγήσουμε τα «520» και «560», καθώς το «640» δεν είναι ακόμη διαθέσιμο. Το «38» αναφέρεται στον καινούργιο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της εταιρείας, τον D3876, χωρητικότητας 15,2 λίτρων. Το νέο σύνολο έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί και ενσωματώνει αρκετές καινοτομίες και ιδέες των μηχανικών από το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης του κατασκευαστή. Θα διατίθεται σε τρία επίπεδα ισχύος στα 520, 560 και 640 hp με τους δύο τελευταίους να τοποθετούνται σε οχήματα που προορίζονται για ειδική Μεταφορά. Γνωρίστε τη νέα σειρά ΜΑΝ TGX D38 με τον κινητήρα των 15 Λίτρων μέσα από τις σελίδες του τεύχους Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.