«Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές και Ανάπτυξη»

«Εμείς θέλουμε την ελεύθερη αγορά να λειτουργήσει με τους κανόνες και το κράτος σε ρόλο επόπτη», τόνισε ο κ. Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής.

Σε αδιέξοδο οδηγούνται τα φορτηγά Δημόσιας Χρήσης εξαιτίας του αθέμιτου ανταγωνισμού που δέχονται από την ανεξέλεγκτη δράση εκατοντάδων αλλοδαπών φορτηγών που σαρώνουν το μεταφορικό έργο της χώρας παραβιάζοντας τους κανόνες του καμποτάζ, αφού η κρατική μηχανή και οι Αρχές ελέγχου αδυνατούν να προβούν στους ειδικούς ελέγχους που απαιτούνται, σύμφωνα μάλιστα με τις σχετικές εντολές τόσο της κυβέρνησης, όσο και της ΕΕ.

Την ίδια στιγμή, μια σειρά κυβερνητικών μέτρων, όπως η γενικευμένη απαγόρευση της κυκλοφορίας των οχημάτων πάνω από 3,5 τόνους σε όλο το παράπλευρο οδικό δίκτυο της χώρας που υποχρεώνει τα φορτηγά να πραγματοποιούν πολλά επιπλέον χιλιόμετρα, αυξάνοντας παράλληλα τους χρόνους φόρτωσης ή παράδοσης, εκτινάσσουν στα ύψη το μεταφορικό κόστος, το οποίο έχει ήδη επιβαρυνθεί από την υψηλή τιμή του πετρελαίου.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Οκτωβρίου (366) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.

Στο ίδιο τεύχος: