Με βάση το πρωτόκολλο της Μικτής Επιτροπής Ελλάδας και Ρωσικής Ομοσπονδίας επί θεμάτων Οδικών Μεταφορών (που υπογράφηκε στη Αθήνα στις 12/10/2016), καθορίζεται νέα διεθνής τακτική λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την Ελλάδα με τη Ρωσική Ομοσπονδία, καθώς και τις ενδιάμεσες στάσεις της.

Το εν λόγω δρομολόγιο έχει ως εξής: Αθήνα – Ορμένιο – Εσσεντουκί, με κύρια διαδρομή: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ορμένιο / Svilengrand (σύνορα) – Ruse / Giurgiu (σύνορα) – Galati / Giurgiuletsi (σύνορα) – Giurgiuletsi / Reni (σύνορα) – Novoazovsk/ Veselo (σύνορα) – Voznesenk – Essentouki».

Επίσης, προστίθεται νέα διεθνής τακτική λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την Ελλάδα με την Τουρκία, ως εξής: Θεσσαλονίκη – Καστανιές/Pazarkule (σύνορα) – Αδριανούπολη (Edirne), με κύρια διαδρομή: Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Ξάνθη – Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη – Διδυμότειχο – Ορεστιάδα – Καστανιές/Pazarkule – Αδριανούπολη (Edirne).

Μια ακόμη νέα διεθνής τακτική λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την Ελλάδα με τη Γεωργία προστίθεται και έχει ως εξής: Θεσσαλονίκη – Τιφλίδα (Tbilisi), με κύρια διαδρομή «Θεσσαλονίκη – Ν. Καρβάλη – Ξάνθη – Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη – Κήποι / Ipsala (σύνορα) – Sarp / Sarpi (σύνορα) – Batumi – Koutaisi – Tbilisi».

Τροποποιήσεις στις γραμμές προς Αλβανία

Ορισμένες τροποποιήσεις επήλθαν και στις γραμμές προς Αλβανία. Συγκεκριμένα, προστίθενται δύο ενδιάμεσες στάσεις στην διαδρομή Κατερίνη – Κρυσταλλοπηγή – Τίρανα, ως εξής: «ΚατερίνηΚρυσταλλοπηγή-Τίρανα με κύρια διαδρομή : Κατερίνη – Αιγίνειο – Αλεξάνδρεια – Γιαννιτσά – Μαυροβούνι – Έδεσσα Άγρα – Πτολεμαΐδα – Κοζάνη – Κρυσταλλοπηγή / Kapshtice (σύνορα) – Κορυτσά (Korce) – Πόγραδετς (Pogradec) – Ελμπασάν (Elbasan) – Τίρανα». Επιπλέον, επιτρέπονται και οι διασυνοριακές γραμμές Ιωάννινα – Κακαβιά – Άγιοι Σαράντα, Ιωάννινα – Κακαβιά – Αργυρόκαστρο και Ηγουμενίτσα – Μαυρομάτι – Άγιοι Σαράντα, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Οι ανωτέρω πόλεις, καθώς και ο Αυλώνας (Vlore) καθορίζουν την διασυνοριακή περιοχή.