Τροχοί & TIR

Service Clinic λεωφορείων ISUZU

To Service Clinic αποτελεί μια πρωτοτυπία της Isuzu, όπου ειδικευμένο προσωπικό απευθείας από το εργοστάσιο επισκέπτεται τις χώρες αντιπροσώπευσης σε όλη την Ευρώπη για έλεγχο, συντήρηση και επίλυση ιδιαίτερων θεμάτων των οχημάτων Isuzu.
Κυριακή 12/05/2024 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Service Clinic της ISUZU για τα νέα Λεωφορεία ISUZU που έχουν πωληθεί στο ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ καθώς και σε τουριστικούς πελάτες της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ στην Κρήτη. 

To Service Clinic αποτελεί μια πρωτοτυπία της Isuzu, όπου ειδικευμένο προσωπικό απευθείας από το εργοστάσιο επισκέπτεται τις χώρες αντιπροσώπευσης σε όλη την Ευρώπη για έλεγχο, συντήρηση και επίλυση ιδιαίτερων θεμάτων των οχημάτων Isuzu. Αντίστοιχες δράσεις αποτελούν πάγια τακτική του εργοστασίου της Isuzu. Κατά πρώτον, ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας του πελάτη, σε όποια γωνιά της Ελλάδος και να βρίσκεται και διευκολύνει το εργοστάσιο ώστε να λαμβάνει την «αίσθηση» της αγοράς, την άποψη των οδηγών (που στις μέρες μας γίνεται όλο και πιο σημαντική) και τη γνώση ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος διασφαλίζει την ευπρόσωπη παρουσία της ISUZU με αξιοπρέπεια ανεξαρτήτου κόστους. 

.

Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν από προσωπικό 4 ειδικευμένων μηχανικών και ηλεκτρολόγων στις εγκαταστάσεις του εξουσιοδοτημένου συνεργείου «ΜΙΛΤΟΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑΚΗΣ – TRUCK AND BUS SERVICE» στο Ηράκλειο Κρήτης. Οι απεσταλμένοι του εργοστασίου έμειναν ενθουσιασμένοι από την οργάνωση του συνεργείου καθώς και από την υποδειγματική ροή προσέλευσης των οχημάτων χάρη στην άψογη επιστασία του κ. Αντώνη Σαριδάκη μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνο για την κίνηση του στόλου του ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ. Με την παρουσία του τίμησε τη δράση και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ/ ΛΑΣΙΘΙΟΥ κ. Μανώλης Χαχλιούτης. 

Ο Δ/ντής After Sales Νίκος Χαρμαντζής, ο Γιώργος Μαντζούκης Πωλήσεις Λεωφορείων και ο Arda Senay Υπεύθυνος του Service Clinic Team.
Ο Δ/ντής After Sales Νίκος Χαρμαντζής, ο Γιώργος Μαντζούκης Πωλήσεις Λεωφορείων και ο Arda Senay Υπεύθυνος του Service Clinic Team.

Εντυπωσίασε, επίσης, η εξαιρετική κατάσταση των οχημάτων, το υψηλό επίπεδο ετοιμότητας και αναπλήρωσης ώστε να εξασφαλίζεται η ροή των δρομολογίων. Από τεχνικής πλευράς, το μόνο που χρειάστηκε ήταν να γίνουν κάποιες αναβαθμίσεις. Το σημαντικότερο πάντως ήταν η ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα στον τελικό καταναλωτή και ανθρώπους του εργοστασίου για ό,τι έχουν διαπιστώσει στο διάστημα λειτουργίας των οχημάτων, ποια είναι τα πλεονεκτήματα που εκτιμούν και τι θα ήθελαν να δουν να βελτιώνεται. Όλοι έμειναν με τις καλύτερες των εντυπώσεων και έδωσαν υπόσχεση να ανανεώσουν το ραντεβού για την επόμενη χρονιά.

Στο ίδιο τεύχος #431

PreviousNext