Αν υπήρχε ένα κενό στη μεγάλη γκάμα της DAF Trucks, αφορούσε σε –απευθείας από το εργοστάσιο– φορτηγά για μεταφορά αυτοκινήτων. Αυτό καλύπτεται άμεσα καθώς, ο Ολλανδός κατασκευαστής ξεκινά την παραγωγή και διάθεση χαμηλών σασί για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, για τις σειρές XD, XF, XG και XG+.
Ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη, όλα μπορούν να παραδοθούν με έξτρα χαμηλωμένη οροφή, ή ακόμη και με τη γνωστή προέκταση για να μεταφέρεται όχημα και πάνω από αυτή (στο εμπρός παραπέτο της υπερκατασκευής). Η DAF αναφέρει ότι, έχει αξιοποιήσει κάθε διαθέσιμη τεχνική λύση για να χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το νέο σασί (μονού φορτηγού) για τη μεταφορά αυτοκινήτων, μεγιστοποιώντας τον ωφέλιμο χώρο εντός του νόμιμου επιτρεπόμενου ύψους οχήματος των 4 μέτρων.
Τα μοντέλα χαμηλής φόρτωσης (low-deck) αποτελούν τη βάση της σειράς. Η μείωση του ύψους της ανάρτησης των τροχών κατά 4 εκατοστά και η χρήση ελαστικών χαμηλού προφίλ επέτρεψαν το ύψος του σασί να είναι μόλις 83 εκατοστά.
Χαμηλή ή κεκλιμένη οροφή
Η γκάμα των αυτοκινητάμαξων ξεκινά με φορτηγά στα οποία τα αυτοκίνητα φορτώνονται πίσω από την καμπίνα και διατίθενται σε όλες τις παραλλαγές καμπίνας των φορτηγών DAF νέας γενιάς: XD, XF, XG και XG+. Η έκδοση XD περιλαμβάνει επίσης μοντέλα με χαμηλωμένη (κατά 18 εκ.) ή κεκλιμένη (με επικλινές «κόψιμο») οροφή, ώστε τα αυτοκίνητα να μπορούν να φορτώνονται πάνω από την καμπίνα. Δεδομένου ότι η καμπίνα XD έχει ήδη χαμηλή θέση στο σασί, υπάρχει περισσότερο από αρκετός χώρος για έναν πρώτης τάξεως χώρο εργασίας, ανάπαυσης και ύπνου για τον οδηγό, καθώς συμπεριλαμβάνεται ένα κρεβάτι κανονικού μεγέθους.
Το σασί για τη μεταφορά αυτοκινήτων διατίθεται με μεγάλη γκάμα μεταξονίων. Εκτός από τα μοντέλα 4x2, το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης εκδόσεις 6x2 για επιπλέον χωρητικότητα φόρτωσης. Αυτά είναι εξοπλισμένα με ελαφρύ μπροστινό άξονα ικανότητας φόρτισης 4,5 τόνων και τροχούς 17,5 ιντσών.