Ολοκληρώθηκε η αλλαγή της νομικής μορφής της ΜΑΝ TRUCK & BUS. Έτσι, από AG (German stock corporation) έγινε SE (Societas Europaea).

Η νέα νομική μορφή προσδίδει μεγάλη ευελιξία στον κατασκευαστή, τόσο στον τομέα των εξαγορών άλλων εταιρειών εντός και εκτός Ευρώπης, όσο και στην κάλυψη μελών των Διοικητικών Συμβουλίων και των Συμβουλίων των Επιθεωρητών.

Στο μεταξύ, η MAN TRUCK & BUS, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Καινοτομίας (EIC), διοργάνωσε πρόσφατα στο Μόναχο την εκδήλωση «EIC Corporate Day», στην οποία ήταν προσκεκλημένες 18 νεοφυείς εταιρείες (startups) που κλήθηκαν να παρουσιάσουν ό,τι πιο καινοτόμο διαθέτουν, προκειμένου η βαυαρική μάρκα να βρει και να προωθήσει ιδέες που θα εξυπηρετήσουν το έργο της, το οποίο δεν είναι πλέον απλά η κατασκευή επαγγελματικών οχημάτων, αλλά η δημιουργία ολοκληρωμένων λύσεων για τις «έξυπνες» και βιώσιμες μεταφορές.

Συνολικά, 85 startup εταιρείες από όλη την Ευρώπη υπέβαλαν αίτηση για να συμμετάσχουν στην ημερίδα της ΜΑΝ. Από αυτές τελικά επελέγησαν 18, οι οποίες προέρχονται από 12 ευρωπαϊκές χώρες. Ανάμεσά τους, ήταν η βέλγικη Mazaro που κατασκευάζει συστήματα μετάδοσης ηλεκτρικών φορτηγών, αλλά και η σουηδική Insplorion που έχει ως αντικείμενο τα συστήματα διαχείρισης μπαταριών. Ακόμα, το «παρών» έδωσε η OneWatt από την Ολλανδία, που παράγει τους αισθητήρες Embedded Acoustic Recognition Sensors (EARS), οι οποίοι χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσουν με ακρίβεια τον ήχο που παράγει ένας κινητήρας, προκειμένου να διαγνωστούν έγκαιρα πιθανά προβλήματα στη λειτουργία του. Στην εκδήλωση βρέθηκε και η γερμανική startup ONO, η οποία έχει επινοήσει ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό ποδήλατο για τις «last-mile» διανομές προϊόντων, όπως και η σουηδική Bestmile που έχει δημιουργήσει ένα σύστημα βελτιστοποιημένου σχεδιασμού διαδρομών. Ανάμεσα στις εταιρείες ήταν και η βρετανική Cambrian Intelligence που παρουσίασε την πρόοδο που έχει σημειώσει στον προγραμματισμό των ρομπότ, αλλά και η ελβετική fastree 3D που κατασκευάζει 3D αισθητήρες πρόληψης ατυχημάτων.