H Volvo Trucks αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά της έκδοσης χαμηλής εισόδου (low-entry cab) του Volvo FE, θέλοντας να το καταστήσει ακόμα πιο ικανό στις απαιτητικές αστικές μεταφορές. Οι Σουηδοί εστίασαν στη βελτίωση της προσφερόμενης ασφάλειας στον οδηγό, αλλά και την αύξηση της παραγωγικότητάς του. Επιπλέον, σε όλες οι εκδόσεις του Volvo FE, θα προσφέρονται εφεξής κινητήρες φυσικού αερίου.

Τα οχήματα με καμπίνα χαμηλής εισόδου είναι ιδανικά για τις επιχειρήσεις αποκομιδής απορριμμάτων, τις αστικές διανομές προϊόντων και τις μεταφορές υλικών για μικρά τεχνικά έργα εντός πόλεων. Προσφέρουν ασφάλεια στον οδηγό, διευκολύνοντάς τον να έχει καλύτερη αντίληψη του περιβάλλοντα χώρου. Επιπλέον, η εύκολη είσοδος και έξοδος από την καμπίνα, ανεβάζει την παραγωγικότητα του οδηγού, την ίδια στιγμή που προστατεύει τα γόνατα και τους αστραγάλους από πιθανούς τραυματισμούς, καθώς ενδέχεται να κατέβει και να ανέβει από το φορτηγό περισσότερες από 50 φορές την ημέρα.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις του Volvo FE με καμπίνα χαμηλής εισόδου, εμπλουτίζονται με μία νέα διθέσια έκδοση, στην οποία το κάθισμα του συνοδηγού προσφέρεται προαιρετικά με αερανάρτηση. Η βελτίωση της προσφερόμενης άνεσης του συνοδηγού μέσω του καθίσματος με την αερανάρτηση, ήταν μια αναγκαιότητα καθώς σε κάποιες αγορές είναι υποχρεωτικό χαρακτηριστικό προκειμένου να υπογράψει η εταιρεία συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας.

Διαθέτει τη γνωστή χαμηλή θέση οδήγησης, την ίδια στιγμή που η περιμετρική ορατότητα αναβαθμίζεται από το επιπλέον παράθυρο από την πλευρά του συνοδηγού. Ο λόγος ύπαρξης της συγκεκριμένης έκδοσης είναι πως στις αστικές διανομές, για παράδειγμα, ο οδηγός κάνει όλη τη δουλειά μόνος του και δεν χρειάζονται οι δύο ή τρεις επιπλέον θέσεις. Η νέα διθέσια έκδοση διαθέτει τούνελ κινητήρα αντί για το απόλυτα επίπεδο δάπεδο που έχουν οι άλλες. Επιπλέον, τόσο το Volvo FE όσο και το μικρότερο Volvo FL, προσφέρονται πλέον με ενεργά συστήματα ασφάλειας, όπως το Adaptive Cruise Control και το Adjustable Speed Limiter.

Οι πετρελαιοκινητήρες (D8K) του Volvo FE παράγουν ισχύ που ποικίλει από τους 250 έως τους 350 ίππους. Όλες οι εκδόσεις λειτουργούν με HVO και αυτή με τους 320 ίππους (G9K) κινείται και με bio-diesel. Επιπλέον, το φυσικού αερίου Volvo FE CNG λειτουργεί και με βιοαέριο, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις καμπίνας, συμπεριλαμβανομένης και αυτής με τη χαμηλή είσοδο. Η τελευταία μπορεί να μεταφέρει από δύο έως τέσσερεις επιβάτες (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού), με τη νέα διθέσια έκδοση να έχει είσοδο που απέχει 530 χλστ. από το έδαφος, μια απόσταση που μειώνεται στα 440 χλστ. όταν ενεργοποιείται η λειτουργία «επιγονάτισης». Προσφέρεται σε εκδόσεις με 4 ή 6 άξονες και εξοπλίζεται με αυτόματα κιβώτια της Volvo (I-Shift) ή της Allison.