Τροχοί & TIR

Απώλειες δρομολογίων του ΟΑΣΘ λόγω παράνομων σταθμεύσεων ή φορτοεκφορτώσεων. Ενημερώθηκε η Τροχαία (+video)

Παράνομες σταθμεύσεις, καθώς και φορτοεκφορτώσεις οπουδήποτε και οποιαδήποτε ώρα, εντείνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης και δυσχεραίνουν την κυκλοφορία των λεωφορείων. Το Κέντρο Ρύθμισ
Δευτέρα 19/06/2023 - 15:53
Κοινοποίηση στα Social Media
Φωτό: ΟΑΣΘ
Φωτό: ΟΑΣΘ

Παράνομες σταθμεύσεις, καθώς και φορτοεκφορτώσεις οπουδήποτε και οποιαδήποτε ώρα, εντείνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης και δυσχεραίνουν την κυκλοφορία των λεωφορείων.

Το Κέντρο Ρύθμισης Κυκλοφορίας του ΟΑΣΘ (ΚΕΡΚΥ), κατέγραψε τα δέκα πιο «προβληματικά» σημεία της Θεσσαλονίκης, όπου οι παράνομες σταθμεύσεις ή οι φορτοεκφορτώσεις ή ο συνδυασμός των δύο δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στα λεωφορεία. Τα προβλήματα εντείνονται ακόμα περισσότερο στις περιπτώσεις της στάσης των Ι.Χ. σε διπλή σειρά, οπότε βγαίνει εκτός μία ολόκληρη λωρίδα κυκλοφορίας.

Τα δέκα «προβληματικά» σημεία είναι τα εξής:

1. Μητροπόλεως, από Βενιζέλου έως Παύλου Μελά

2. Ερμού, από Ίωνος Δραγούμη έως Αγίας Σοφίας

3. Ίωνος Δραγούμη, από Εγνατία έως Λεωφόρο Νίκης

4. Βενιζέλου, από Λεωφόρο Νίκης έως Αγίου Δημητρίου

5. Εθνικής Αμύνης, από Αγίου Δημητρίου έως Λεωφόρο Νίκης

6. Ελένης Ζωγράφου, από το νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» έως τη Λεωφόρο ΟΧΙ

7. Εθνικής Αντίστασης, από Ερυθρού Σταυρού έως Αιγαίου

8. Δελφών, από Κωνσταντινουπόλεως έως Μάρκου Μπότσαρη

9. Κωνσταντινουπόλεως, από Μάρκου Μπότσαρη έως Αλεξάνδρου Παπαναστασίου

10. Γρηγορίου Λαμπράκη, από Κλεάνθους έως Σταγειρίτη

Όπως εξηγεί ο υπεύθυνος του γραφείου εποπτείας και διαχείρισης κυκλοφοριακών προβλημάτων, Σπύρος Καραμανλής, στα συγκεκριμένα τμήματα, σε σχεδόν καθημερινή βάση, τα λεωφορεία δυσκολεύονται να κινηθούν, αναγκάζονται να βγουν εκτός λεωφορειολωρίδας –όπου υπάρχει-, κάνουν… σλάλομ ανάμεσα σε λωρίδες, κλείνονται, ακινητοποιούνται, καθυστερούν.

«Λόγω της κατάστασης αυτής, καθυστερούν οι αφίξεις και οι αναχωρήσεις των λεωφορείων και, σωρευτικά, υπάρχει απώλεια δρομολογίων», υπογραμμίζει ο κ. Καραμανλής. 

«Η καθημερινή εμπειρία των οδηγών και των στελεχών του ΚΕΡΚΥ επιβεβαιώνεται και από τις ταχύτητες των λεωφορείων που καταγράφονται στο σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΘ», τονίζει ο Διευθυντής Κίνησης ΟΑΣΘ Σίμος Παπαδόπουλος.

Η λίστα με τα δέκα «προβληματικά» σημεία έχει διαβιβαστεί στην Τροχαία Θεσσαλονίκης, με την οποία ο ΟΑΣΘ έχει στενή συνεργασία. 

Video URL
PreviousNext