Τροχοί & TIR

Αποσυμφόρηση του κόμβου Μεταμόρφωσης με σήραγγα - προέκταση της Λ. Κύμης

Στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και στην αποσυμφόρηση της εξόδου προς Λαμία και Πειραιά αναφέρθηκε ο Γιώργος Καραγιάννης, Γενικός Γραμματέας Υποδομών, μιλώντας στο Ρ/Φ σταθμό ΣΚΑΙ. Ο κ. Καραγιάννης
Πέμπτη 22/07/2021 - 10:55
Κοινοποίηση στα Social Media

Στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και στην αποσυμφόρηση της εξόδου προς Λαμία και Πειραιά αναφέρθηκε ο Γιώργος Καραγιάννης, Γενικός Γραμματέας Υποδομών, μιλώντας στο Ρ/Φ σταθμό ΣΚΑΙ.

Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο για τη μεγαλύτερη υπόγεια αστική σήραγγα, που θα «πέσει» στην Αττική Οδό, ώστε να αποσυμφορηθεί ο κόμβος της Μεταμόρφωσης και η έξοδος προς τη Λαμία και τον Πειραιά».

«Το έργο της Λεωφόρου Κύμης είναι 3,8 χιλιόμετρα και προϋπολογισμού 370 εκατομμύριων», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, τονίζοντας ότι το έργο θα προκηρυχθεί μέχρι τέλος του 2021. Εκτιμούμε ότι πάνω από 30.000 οχήματα θα περνούν από αυτόν τον δρόμο, ενώ έχουν προβλεφθεί και έργα ανάπλασης και πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων, σε συνδυασμό με τα αντιπλημμυρικά έργα».

Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα προς τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου, με παράλληλες σιδηροδρομικές συνδέσεις και στα δύο λιμάνια. «Ουσιαστικά θα επεκτείνουμε τον προαστιακό της Αττικής, ώστε να αναβαθμίσουμε και τα δύο λιμάνια και του Λαυρίου και της Ραφήνας, να εξυπηρετείται ο κόσμος».

Μάλιστα, όπως σημείωσε στο master plan του λιμανιού της Ραφήνας υπάρχουν δύο πράγματα. «Πρώτον, η σιδηροδρομική σύνδεση θα είναι υπόγεια. Θα βγαίνουμε ουσιαστικά κοντά στο λιμάνι, όπου θα κάνουμε έναν μικρό σταθμό, για τους χρήστες του λιμανιού. Υπάρχει χάραξη, υπάρχει διαβούλευση με τους δήμους της περιοχής και υπάρχει η πρόθεση να γίνει!», είπε. 

Υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως

Ένα τρίτο κομμάτι, ώστε να ολοκληρωθεί το πάζλ της αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, είναι και η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το να γίνει η Βουλιαγμένης δρόμος ελευθέρας ροής. Ουσιαστικά με «μια ανάσα» από τη Βουλιαγμένης να βρισκόμαστε στον Περιφερειακό Υμηττού.

«Το 2022 θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε τι ακριβώς θα κάνουμε με τις επεκτάσεις της Αττική Οδού», ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, επισημαίνοντας ότι χρειάζονται χρηματοοικονομικά μοντέλα, γιατί είτε θα γίνει δημόσιο έργο είτε γίνει παραχώρηση, πρέπει να εξασφαλισθούν οι χρηματοδοτήσεις.

PreviousNext