Η θυγατρική εταιρεία της Daimler στις Η.Π.Α., η Freightliner, έκανε αίσθηση πέρσι την άνοιξη όταν και παρουσίασε το νέο Cascadia, ένα φορτηγό που είχε ως στόχο να θέσει νέα στάνταρ στην οικονομία κίνησης, την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα, ενώ εντύπωση έκανε εξαρχής και η καμπίνα.
Φτάνοντας στο σήμερα, η επιτροπή των καταξιωμένων βραβείων «Good Design Awards» στο χώρο του βιομηχανικού σχεδίου, βράβευσε τη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα της καμπίνας, το οποίο συνδυάζει καινοτόμες τεχνολογίες και εργονομική σχεδίαση. Από τη στιγμή του λανσαρίσματος, η Freightliner έχει πουλήσει πάνω από 20.000 μονάδες του νέου Cascadia.