Τροχοί & TIR

COACH of the YEAR 2014

Κέρδισε επάξια τον τίτλο COACH of the YEAR 2014 το νέο πολυτελές πούλμαν SETRA της σειράς ComfortClass 500, το οποίο υπερψηφίστηκε από την επιτροπή κρίσεως και το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε (βλέπε ΤΤ 297). Η νέα σχεδίαση, οι καινοτόμες ιδέες στην αμαξοποίησή του, το καινούργιο κόκπιτ, ο πλουσιότατος εξοπλισμός του τόσο στο χώρο οδήγησης, όσο και στο σαλόνι των επιβατών, είναι τα «ορατά» σημεία που κερδίζει το ComfortClass. Πιο σημαντικά ωστόσο κρίνονται τα πλεονεκτήματα για τον ιδιοκτήτη του λεωφορείου από τη γραμμή κίνησης και τη συνολική του απόδοσή με έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας ΟΜ 470 Euro 6 των 10,7 λίτρων αποδεικνύεται οικονομικός σε σχέση με την ισχύ των 428 HP και τη ροπή των 2100 Νm, η δε συνεργασία του με το νέο σασμάν συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην οικονομική λειτουργία του αυτοκινήτου. Φυσικά, υπέρ του ComfortClass 500 της SETRA μέτρησαν και τα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας του λεωφορείου. Αρκεί να σημειωθεί, ότι καλύπτεται ήδη η νόρμα ECE R66/01 που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από το 2017, ενώ αποδοτικότερο έχει γίνει το σύστημα FCG για προστασία μετωπικής σύγκρουσης απορροφώντας ακόμη μεγαλύτερη ενέργεια. Μακροσκελής είναι και ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας με στάνταρ τα ESP, ASR, BAS, DBL, SPA κ.α.
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τρίτη 17/09/2013 - 16:36
Κοινοποίηση στα Social Media

Κέρδισε επάξια τον τίτλο COACH of the YEAR 2014 το νέο πολυτελές πούλμαν SETRA της σειράς ComfortClass 500, το οποίο υπερψηφίστηκε από την επιτροπή κρίσεως και το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε (βλέπε ΤΤ 297). Η νέα σχεδίαση, οι καινοτόμες ιδέες στην αμαξοποίησή του, το καινούργιο κόκπιτ, ο πλουσιότατος εξοπλισμός του τόσο στο χώρο οδήγησης, όσο και στο σαλόνι των επιβατών, είναι τα «ορατά» σημεία που κερδίζει το ComfortClass. Πιο σημαντικά ωστόσο κρίνονται τα πλεονεκτήματα για τον ιδιοκτήτη του λεωφορείου από τη γραμμή κίνησης και τη συνολική του απόδοσή με έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας ΟΜ 470 Euro 6 των 10,7 λίτρων αποδεικνύεται οικονομικός σε σχέση με την ισχύ των 428 HP και τη ροπή των 2100 Νm, η δε συνεργασία του με το νέο σασμάν συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην οικονομική λειτουργία του αυτοκινήτου.
Φυσικά, υπέρ του ComfortClass 500 της SETRA μέτρησαν και τα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας του λεωφορείου. Αρκεί να σημειωθεί, ότι καλύπτεται ήδη η νόρμα ECE R66/01 που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από το 2017, ενώ αποδοτικότερο έχει γίνει το σύστημα FCG για προστασία μετωπικής σύγκρουσης απορροφώντας ακόμη μεγαλύτερη ενέργεια. Μακροσκελής είναι και ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας με στάνταρ τα ESP, ASR, BAS, DBL, SPA κ.α.

PreviousNext