Όλα τα φορτηγά ΜΑΝ περιλαμβάνουν πλέον στο βασικό τους εξοπλισμό μια ειδική μονάδα hardware, το «RIO Box», που αποτελεί τον απαραίτητο εξοπλισμό προκειμένου ο πελάτης της ΜΑΝ να μπορεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα «RIO», μέσω της οποίας οι πελάτες έχουν κεντρική πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα του στόλου τους.
Σχεδιασμένο ειδικά για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μικτούς στόλους, το «RIO Box» είναι συμβατό με όλα τα συστήματα και τους κατασκευαστές φορτηγών, αρκεί να είναι διαθέσιμη μια διεπαφή «FMS». Εφόσον συναινέσει να κοινοποιήσει δεδομένα στο «RIO», ο χρήστης έχει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες που συμπεριλαμβάνουν την ανάλυση των δεδομένων του οχήματος. Ο αριθμός υπηρεσιών που προσφέρεται από το «RIO» θα αυξάνεται σταδιακά, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών, οι οποίοι απολαμβάνουν αυτομάτως διαρκή αναβάθμιση.
Όλοι οι πελάτες της ΜΑΝ που εγγράφονται στο «RIO», μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν το πρώτο πακέτο υπηρεσιών, «RIO Essentials», που ανανεώνει τις πληροφορίες κάθε 15 λεπτά. Παράλληλα, δίνεται πρόσβαση και στο online κατάστημα εφαρμογών «RIO Marketplace», από όπου οι χρήστες του «RIO» μπορούν να κατεβάσουν δύο επιπλέον σημαντικές εφαρμογές: το RIO Maintenance και το «RIO Compliant». Η πλατφόρμα του «RIO» υποστηρίζει αρχικά την αγγλική και τη γερμανική γλώσσα, ενώ σταδιακά αυξάνεται η υποστήριξη και σε άλλες γλώσσες.
Στο «Ψηφιακό Γκαράζ» η ΜΑΝ
Η MAN θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα «Digital Garage» της Solera, καθώς οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους. Στόχος είναι η ψηφιοποίηση των after-sales διαδικασιών και η περαιτέρω βελτίωση της συνδεσιμότητας των φορτηγών και λεωφορείων της MAN. Το απλό στη χρήση λογισμικό της πλατφόρμας «Digital Garage» επιτρέπει την εύκολη διασύνδεση οδηγών, οχημάτων και συνεργείων. Όλες οι εφαρμογές του συστήματος της Solera θα αποτελούν τμήμα της υπηρεσίας «MAN Digital Services» και θα ενσωματωθούν στην πλατφόρμα logistics «RIO».
Συνδέοντας το παγκόσμιο δίκτυο συνεργείων της στην πλατφόρμα «Digital Garage», η ΜΑΝ θα έχει στη διάθεσή της ένα μεγάλο όγκο δεδομένων, η συστηματική επεξεργασία των οποίων θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών της μάρκας. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω των ακριβέστερων προβλέψεων για την ημερομηνία της επόμενης συντήρησης του κάθε οχήματος, του καλύτερου υπολογισμού του κόστους της επισκευής, αλλά και επιταχύνοντας την όλη διαδικασία του service.