Τροχοί & TIR

Δύο σημαντικά έργα στην Πελοπόννησο

Υπογράφονται σήμερα παρουσία του πρωθυπουργού συμβάσεις για δύο σημαντικά οδικά έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου -στον κόμβο Νεμέας για τη σύνδεση της Αργολίδας με τον Α7 και στην Καλαμάτα για τον
Παρασκευή 21/04/2023 - 14:49
Κοινοποίηση στα Social Media
Φωτό: Περ. Πελοποννήσου
Φωτό: Περ. Πελοποννήσου

Υπογράφονται σήμερα παρουσία του πρωθυπουργού συμβάσεις για δύο σημαντικά οδικά έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου -στον κόμβο Νεμέας για τη σύνδεση της Αργολίδας με τον Α7 και στην Καλαμάτα για τον οδικό άξονα νοτιοδυτικής Πελοποννήσου

Σύνδεση Αργολίδας με Α7: Η χρηματοδότηση του εν λόγω έργου -η εργολαβική σύμβαση του οποίου ανέρχεται σε 37.258.916,01 ευρώ- θα γίνει από το ΕΣΠΑ 2021 – 2027 και συγκεκριμένα από το Τοµεακό Πρόγραµµα “Μεταφορές” του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο οδικό έργο, στο σύνολό του, προβλέπεται στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών.

To εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή του τελευταίου συνδετήριου τμήματος, μήκους 7 χιλιομέτρων, της νέας επαρχιακής οδού ανάδειξης αρχαιολογικών χώρων, η οποία θα συνδέσει το οδικό δίκτυο της Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κορίνθου – Τριπόλεως).

Ο πιο πάνω δρόμος, συνολικού μήκους 25 χιλιομέτρων -που συνδέεται με την υπό κατασκευή εθνική οδό Ναυπλίου – Λυγουριού μήκους 15 χιλιομέτρων-, αναμένει την υλοποίηση του μοναδικού και τελευταίου τμήματος, αυτού των Δερβενακίων, προκειμένου να ολοκληρωθεί και παράλληλα να αξιοποιηθεί η ανάδειξη των πολιτιστικών πόρων, όχι μόνο της Αργολίδας, αλλά και όλου του ανατολικού άξονα της Πελοποννήσου.

Με την παράδοση σε χρήση τoυ πιο πάνω οδικού άξονα βελτιώνεται η ασφάλεια και η κυκλοφοριακή ικανότητα των οδικών δικτύων των Π.Ε. Αργολίδας και Κορινθίας.

Οδικός Άξονας Ν.Δ. Πελοποννήσου: Ο οδικός άξονας νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη, είναι συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων και εκτιμώμενου κόστους περί τα 312 εκατ. ευρώ, με τη διάρκεια της ΣΔΙΤ να είναι 30 χρόνια.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο οδικό έργο στην νότια Πελοπόννησο και το δεύτερο μεγαλύτερο για την ευρύτερη περιοχή (με πρώτο το Πάτρα – Πύργος) το οποίο περιλαμβάνει βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χιλιομέτρων υφιστάμενων οδών, κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χιλιομέτρων, προσαρμογή και βελτίωση 7 χιλιομέτρων κάθετου οδικού δικτύου, κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χιλιομέτρων, κατασκευή 12 γεφυρών, κατασκευή 15 χιλιομέτρων τοπικών οδών πρόσβασης, καθώς επίσης και πολλά συνοδευτικά τεχνικά έργα όπως ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.

PreviousNext