Διασώζεται η ΑΝΕΚ μετά την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού που εγκρίνει την απορρόφησή της από την Attica Group με το σκεπτικό ότι «η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.»
«Στην ουσία δεν αλλάζει κάτι στον χάρτη της ελληνικής ακτοπλοΐας αφού υπάρχει εδώ κα χρόνια συνεργασία των δύο εταιρειών στην Κρήτη και στην Αδριατική», σχολιάζει το newmoney.gr
H χανιώτικη εταιρεία έχει στόλο από οκτώ πλοία. Πρόκειται για τα ΚΡΗΤΗ I, το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που είναι παροπλισμένο το Πρέβελης, το Έλυρος, το Ελ.Βενιζέλος, το Olympic Champion , το Hellenic Spirit και το Κύδων που είναι ναυλωμένο στο εξωτερικό. Δραστηριοποιείται στην Κρήτη και Αδριατική μέσω της κοινοπραξίας που είχε με την Attica.
Τα πλοία αυτά εντάσσονται στον στόλο του Ομίλου Attica ο οποίος σήμερα έχει 36 πλοία, συμβατικά και ταχύπλοα και η δύναμη του θα ανέβει στα 44 συνολικά.
Οι δύο εταιρείες λειτουργούν ως κοινοπραξία από τον Ιούνιο του 2011 αρχικά στην Ανκόνα και στο Ηράκλειο για να επεκταθεί αργότερα η δραστηριότητά τους και σε Μπάρι-Βενετία και Χανιά.
Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες, την Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, τον Αργοσαρωνικό, το Βόρειο Αιγαίο, τις Σποράδες, στην Αδριατική και στη γραμμή Ισπανία-Μαρόκο.
Πηγή: newmoney.gr