Σε παγκόσμια πρώτη, ένα πλήρως αυτόνομο ηλεκτρικό Karsan e-ATAK δρομολογήθηκε για μία εβδομάδα στην συνοικία Λεγανές της Μαδρίτης.
Το συγκεκριμένο e-ATAK είναι το πρώτο, και μοναδικό προς το παρόν αστικό λεωφορείο Επιπέδου 4 -μπορεί να κινείται μόνο του, χωρίς οδηγό, αλλά μόνο σε περιοχή που έχει καθοριστεί με τεχνολογία geofencing- που κινείται σε δημόσιο οδικό δίκτυο, οπουδήποτε στον κόσμο. Εκατοντάδες επιβάτες στη Μαδρίτη «χτύπησαν» κανονικά εισιτήριο για να έχουν την εμπειρία μετακίνησης με το φουτουριστικό λεωφορείο της Karsan. Παράλληλα, ο κατασκευαστής και οι αρχές της ισπανικής πρωτεύουσας είχαν την ευκαιρία να διεξάγουν δοκιμές σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

Το δρομολόγιο, αν και πολύ μικρό σε μήκος –μόλις 2,3 χιλιόμετρα- προσέλκυσε το ενδιαφέρον και μεγάλων ισπανικών μέσων ενημέρωσης. Το γεμάτο με σένσορες, κάμερες και ραντάρ e-ATAK (LiDAR, Radar, RGB Cameras, GNSS, και πάει λέγοντας) λεωφορείο «αισθάνεται» το εξωτερικό περιβάλλον, και διαθέτει εξαιρετικά προηγμένο σύστημα πλοήγησης. Μπορεί να δουλέψει σε όλες τις καιρικές συνθήκες, και «βλέπει» εξίσου καλά και τις νυχτερινές ώρες.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το λεωφορείο «μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 40 χλμ./ώρα (σε αυτόνομη οδήγηση) σε όλες τις καιρικές συνθήκες, μέρα ή νύχτα, και αντιδρά όπως κι ένας οδηγός λεωφορείου σε ενέργειες όπως η προσέγγιση των στάσεων στη διαδρομή, η διαχείριση των διαδικασιών επιβίβασης και αποβίβασης, η συμπεριφορά σε διασταυρώσεις και διαβάσεις και σε φωτεινούς σηματοδότες». Με μήκος 8,3 μέτρα, το Karsan Autonomous e-ATAK, δύσκολα πάντως θα απειλήσει τη δουλειά του οδηγού λεωφορείου προς το παρόν: το κόστος εξέλιξης είναι στη στρατόσφαιρα, νομοθετικό πλαίσιο δεν υπάρχει, και το σενάριο να του δοθεί άδεια να κινηθεί σε μη «γεωθετημένα» (πολύ) μικρά δρομολόγια με κίνδυνο να εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα ακούγεται πολύ μακρινό.