Σε μία τελείως αναπάντεχη κοινή ανακοίνωση, Iveco και Ford Trucks γνωστοποίησαν την υπογραφή μνημονίου κατανόησης «για τη διερεύνηση μιας πιθανής συνεργασίας για την ανάπτυξη μιας νέας καμπίνας για βαρέα επαγγελματικά οχήματα».
Παρόντες κατά την υπογραφή ήταν ο Gerrit Marx, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Iveco, ο Luca Sra, Πρόεδρος της Επιχειρηματικής Μονάδας Φορτηγών του ομίλου Iveco, ο Haydar Yenigün, πρόεδρος της Koç Holding Automotive Group, ο Güven Özyurt, γενικός διευθυντής της Ford Otosan και ο Emrah Duman, αντιπρόεδρος της Ford Trucks.
Σύμφωνα με τους δύο εταίρους το μη δεσμευτικό Μνημόνιο Συνεννόησης «αποτελεί ένα προκαταρκτικό βήμα για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων συνεργασίας των δύο εταιρειών στη συν-ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών, που περιλαμβάνουν εξαρτήματα και συστήματα εντός της καμπίνας».
Η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή της ανακοίνωσης, πάντως, είναι η ακόλουθη: «Η συμφωνία αυτή έχει ως στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των προϊοντικών λύσεων σύμφωνα με την Οδηγία της Ε.Ε. αναφορικά με την ευθεία θέαση/Direct Vision Standard και τη βελτίωση της αεροδυναμικής για τη μείωση του CO2 μέσω της ανάπτυξης μιας αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας μεταξύ της Ford Trucks και της Iveco».
Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ως εξέλιξη ολοκαίνουργιας (δομικά) καμπίνας και όχι διαμοιρασμό κάποιας υπάρχουσας, π.χ., F-Max με λoγότυπα… S-Way, ή F-Line με καμπίνα Eurocargo.
Επίσης, η Ivecoσυνεργάζεται και με τη Hyundai, αλλά σε εναλλακτικές γραμμές τεχνολογίας όπως ηλεκτροκίνηση και fuel cell. Το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR αποτάθηκε σε στελέχη και των δύο εταιρειών και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο για συγκεκριμένα μοντέλα φορτηγών στα οποία θα οδηγούσε η συνεργασία.