Αν και καπνός συνέχιζε να βγαίνει από το γκαράζ Νο 3 του Ελ. Βενιζέλος, ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα η διαδικασία εξόδου των φορτηγών και των ΙΧ αυτοκινήτων από το πλοίο με τη βοήθεια του προσωπικού και των πυροσβεστών.
Εντός των ημερών θα γίνει και η καταγραφή όλων των ζημιών περιλαμβανομένων των οχημάτων και των εμπορευμάτων των φορτηγών που κάηκαν προκειμένου να ξεκινήσει η διεκδίκηση των αποζημιώσεων.
Το πλοίο είναι ασφαλισμένο στην Generali κατά 30% και στις ασφαλιστικές εταιρείες SIAT, AXA, PICC, Swiss Re και Groupama, με συνολικό ασφαλισμένο κεφάλαιο 30 εκατ. δολ. για hull & machinery. Επίσης, για αστική ευθύνη έναντι τρίτων το πλοίο είναι ασφαλισμένο στο UK P&I Club το οποίο και θα κληθεί να καταβάλει τις αποζημιώσεις σε όσα αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ή υποστεί ζημιές από τη φωτιά.