Καθορίστηκαν οι τεχνικές προδιαγραφές και τα ειδικά εξαρτήματα προκειμένου να καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, είτε εκ κατασκευής είτε εκ μετασκευής.
Με την ίδια απόφαση του υπ. Μεταφορών ορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας αυτών των οχημάτων από τα ΚΤΕΟ, όπως και η περίπτωση κίνησης με δύο καύσιμα ή με διπλό καύσιμο (bi-fuel ή dual-fuel).
Ειδικότερα η σχετική απόφαση (αριθ. 378266-Δεκ. 2023) αφορά σε:
α) οχήματα με καύσιμο ΒΕΝΖΙΝΗ στα οποία εκ των υστέρων τοποθετείται σύστημα μετασκευής που τα μετατρέπει σε οχήματα δύο καυσίμων (bi-fuel) με χρήση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) [λειτουργία με ένα καύσιμο τη φορά].
β) οχήματα με καύσιμο ΒΕΝΖΙΝΗ στα οποία εκ των υστέρων τοποθετείται σύστημα μετασκευής που τα μετατρέπει σε οχήματα δύο καυσίμων (bi-fuel) με χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) [λειτουργία με ένα καύσιμο τη φορά].
γ) οχήματα με καύσιμο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ στα οποία εκ των υστέρων τοποθετείται σύστημα μετασκευής που τα μετατρέπει σε οχήματα διπλού καυσίμου (dual-fuel) με χρήση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) [με ταυτόχρονη χρήση και των δύο καυσίμων].
δ) οχήματα με καύσιμο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ στα οποία εκ των υστέρων τοποθετείται σύστημα μετασκευής που τα μετατρέπει σε οχήματα διπλού καυσίμου (dual-fuel) με χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) [με ταυτόχρονη χρήση και των δύο καυσίμων].
ε) οχήματα τα οποία εκ κατασκευής χρησιμοποιούν ως καύσιμο το πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).
στ) οχήματα τα οποία εκ κατασκευής χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες δίδονται στο ΦΕΚ 7274/Β/22-12-23.