Tη νέα έκδοση Chassis Cab του Ranger λανσάρει για πρώτη φορά η Ford, η οποία υποστηρίζει μετατροπές μέγιστου μήκους 2.518 χλστ. Προορίζεται για διάφορους βιομηχανικούς τομείς ή υπηρεσίες, όπως ο κατασκευαστικός κλάδος, οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, η δασοκομία, ο στρατός και οι ομάδες διάσωσης.

«Έχουμε δημιουργήσει το Ranger Chassis Cab για πελάτες οι οποίοι εργάζονται στα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα και χρειάζονται ένα ανθεκτικό off-road που θα μεταφέρει τον εξοπλισμό τους» δήλωσε ο υπεύθυνος μετατροπών επαγγελματικών οχημάτων της Ford Ευρώπης, Paul Baynes.

Άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία, με μονή καμπίνα και στην επαγγελματική έκδοση XL, το Ranger Chassis Cab μπορεί να υποστηρίξει μεικτό βάρος έως και 3.270 κιλών, με την ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα να ανέρχεται σε 3.500 κιλά, σύμφωνα πάντα με τους περιορισμούς που θέτει ο Νόμος. Διαθέτει 237 χλστ. απόστασης από το έδαφος και βάθος βύθισης 800 χλστ. Εξοπλίζεται με τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue που αποδίδει 170 ίππους ισχύος, 420 Nm ροπής και συνεργάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Σημειώνεται, πως οι υποψήφιοι αγοραστές του Ranger Chassis Cab, θα μπορούν να απευθυνθούν σε κάποιον από τους 160 και πλέον πιστοποιημένους μετατροπείς (Qualified Vehicle Modifier - QVM) της Ford, οι οποίοι βρίσκονται σε 13 αγορές και προσφέρουν κατά παραγγελία οχήματα για εξειδικευμένες εφαρμογές. Στην ευρεία γκάμα μετατροπών του ευρωπαϊκού δικτύου QVM, περιλαμβάνονται κλειστού τύπου αμαξώματα, ανατρεπόμενα και ανυψωτικά (γερανοί προσωπικού). Τονίζεται, πως όλες οι μετατροπές συνοδεύονται από μία εγγύηση, εφάμιλλη των στάνταρ μοντέλων της Ford. «Σε συνδυασμό με το εκτεταμένο δίκτυο μετατροπέων QVM της Ford, το Ranger Chassis Cab επιτρέπει στους πελάτες μας να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της δουλειάς τους, όπου κι αν εργάζονται», συμπλήρωσε ο κ. Baynes.

Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως οι πελάτες της μάρκας μπορούν να αναβαθμίσουν περαιτέρω το όχημά τους, επιλέγοντας προϊόντα της σειράς Special Vehicle Options της Ford, που περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- ηλεκτρική φίσα ρυμούλκησης τρέιλερ, υψηλής απόδοσης μπαταρίες για αυξημένα ηλεκτρικά φορτία, όπως και ένα σύστημα παρεμπόδισης της λειτουργίας ανατροπής εάν το όχημα δεν είναι σταθμευμένο με το κιβώτιο στη νεκρά.