Μια σειρά φορτηγών για τους τομείς της οδοποιίας, των αστικών κατασκευών, της ανακύκλωσης και των λατομείων, παρουσιάζει στο Παρίσι η IVECO, στην έκθεση Intermat 2018 (23-28 Απριλίου). Επιπλέον, η ιταλική εταιρεία δείχνει και τη σειρά οχημάτων της που κινούνται με φυσικό αέριο και τα οποία απαντούν στην έκκληση του Προέδρου Μακρόν για μετατροπή των βαρέων φορτηγών της χώρας σε οχήματα που κινούνται με αέριο.
Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκε και το νέο Stralis X-WAY, ένα φορτηγό που αναπτύχθηκε ειδικά για τα logistics του κατασκευαστικού τομέα. Αποτελεί την πρόταση της μάρκας για τη συνεχιζόμενη «έκρηξη» του κλάδου, που προκάλεσε το έργο Grand Paris. Στην έκθεση εμφανίστηκε η έκδοση φυσικού αερίου, λόγω της εστίασης της πόλης στον περιορισμό των εκπομπών. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το νέο Stralis X-WAY φτιάχτηκε για να μπορεί να λειτουργεί τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, με τις πιθανές χρήσεις του να φτάνουν ακόμα και στις αστικές μεταφορές.
Σε ό,τι αφορά στην ανακύκλωση, στην έκθεση Intermat 2018 η IVECO και η «αδελφή» εταιρεία μηχανημάτων έργων, CASE, παρουσίασαν μια συμπληρωματική σειρά προϊόντων που προσφέρουν κυκλική οικονομία με βάση την παραγωγή βιομεθανίου από τα απόβλητα. Στο Παρίσι βρέθηκε και ένα Stralis X-WAY Hook Lifter (ανύψωση – μεταφορά κοντέινερ με γάντζο), που σύμφωνα με τη μάρκα είναι ιδανικό για τη βιομηχανία της ανακύκλωσης, χάρη στην οδική του ευελιξία, τις συμπαγείς διαστάσεις, τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και το υψηλό ωφέλιμο φορτίο.
Για τις αστικές μεταφορές, η IVECO παρουσίασε στην έκθεση τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και τα φορτηγά που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε το Daily Blue Power, που ψηφίστηκε Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2018, αλλά και το Stralis X-WAY NP (Natural Power). Το τελευταίο διέθετε μια ηλεκτρική μπετονιέρα της CIFA που χωράει 8 m3 τσιμέντο. Η έκδοση Super Loader που πατάει σε 8x4 σασί, ζυγίζει λιγότερα από 8.845 κιλά και σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να μεταφέρει 355 κιλά παραπάνω φορτίο από το αμέσως καλύτερο ανταγωνιστικό μοντέλο, με βάση τις πιστοποιήσεις της UTAC. Επιπλέον, στη γαλλική έκθεση βρέθηκε το Daily Hi-Matic Natural Power που κάνει χρήση συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG). Με μήκος 6,4 μέτρων και μεταξόνιο 5.100 χλστ., το όχημα έχει μικτό βάρος 7,2 τόνων και ωφέλιμο έως και 4,9 τόνων.
Για τον τομέα των λατομείων, η IVECO έδειξε στο Παρίσι δύο ανατρεπόμενα οχήματα, ένα Astra HD9 8x6 Euro VI και ένα Trakker, καθώς και το νέο HD9 86.50 Euro VI που διαθέτει πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ό,τι αφορά στο σκληροτράχηλο Trakker, τέλος, αυτό έχει δώσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του, συμμετέχοντας στο Ράλι Ντακάρ.