Τροχοί & TIR

Η Daimler στην υπηρεσία των δήμων: Τι θα δούμε στην έκθεση IFAT 2018

H φετινή έκθεση IFAT θα λάβει χώρα στο Μόναχο από τις 14 έως τις 18 Μαΐου. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δρώμενα στο χώρο της διαχείρισης αποβλήτων και εκεί θα βρεθεί για μία ακόμα φορά η Daimler,
Παρασκευή 26/01/2018 - 13:45
Κοινοποίηση στα Social Media

H φετινή έκθεση IFAT θα λάβει χώρα στο Μόναχο από τις 14 έως τις 18 Μαΐου. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δρώμενα στο χώρο της διαχείρισης αποβλήτων και εκεί θα βρεθεί για μία ακόμα φορά η Daimler, με μια πλήρη γκάμα μοντέλων των Mercedes και Fuso σε εκδόσεις για χρήση από τους δήμους.

Στη γερμανική πόλη θα δώσει το παρόν όλη η γκάμα της εταιρείας, από το νέο Sprinter (που θα έχει κάνει ντεμπούτο νωρίτερα το Φεβρουάριο) έως το Unimog και από το Fuso Canter μέχρι τη νέα Mercedes X-Class. Στο περίπτερο της Daimler θα βρίσκεται και ένα Econic NGT 22630/ENA με αμάξωμα Variopress, ένα Atego και ένα Fuso Canter με βούρτσες καθαρισμού δρόμου, ένα Antos απορριμματοφόρο και πολλές ακόμα εκδοχές γνωστών μοντέλων.

Στο περίπτερο της Daimler θα βρίσκεται η γκάμα φορτηγών με υπερσύγχρονους Euro VI κινητήρες. Εκεί θα είναι το Actros με το τελευταίας γενιάς σύνολο ΟΜ 471, αλλά και το Antos προκειμένου να επιδείξει τις «αρετές» του αυτόματου κιβωτίου PowerShift 3 των 8 ή 12 σχέσεων. Το ίδιο και το Arocs με τις off-road δυνατότητες, που απευθύνεται σε πιο δύσβατες περιοχές. Πλάι τους θα βρίσκεται το Atego με το νέο 4κύλινδρο σύνολο ΟΜ 934 των 5,1 λίτρων 

Σε περίοπτη θέση στον εκθεσιακό χώρο θα παρουσιάζεται και το Mercedes Econic NGT με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 7,7 λίτρων, ο οποίος καίει φυσικό αέριο. Έχει ισχύ 302 ίππων και ροπή 1.200 NM, ενώ εκπέμπει 20% λιγότερο CO2. Σε ό,τι αφορά στις συμβατικές εκδόσεις του Econic, συναντάμε το 6κύλινδρο diesel σύνολο των 7,7 λίτρων, από τη σειρά ΟΜ 936 LA. Διατίθεται σε τρεις αποδόσεις, με 272, 299 και 354 ίππους, ενώ για επιπλέον οικονομία προσφέρεται προαιρετικά το πακέτο Eco.

Από την έκθεση IFAT 2018 δε θα μπορούσε να λείψει το διαχρονικό Unimog. Στο Μόναχο θα βρεθεί το βασικό Unimog U 218 με βούρτσες καθαρισμού δρόμου, αλλά και σε έκδοση «skip loader». Το παρόν θα δώσει και η αγροτική εκδοχή του κορυφαίου Unimog U 530 των 300 ίππων, το οποίο βάσει των δοκιμών DLG PowerMix, εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 22%.

Φυσικά το μεγάλο αστέρι του stand της Daimler θα είναι το 3ης γενιάς Mercedes Sprinter, του οποίου η παραγωγή θα αρχίσει αργότερα φέτος. Θα είναι το καλύτερα «συνδεδεμένο» van της εταιρείας, λανσάροντας τις υπηρεσίες Mercedes PRO και αποτελώντας μέρος αυτού που αποκαλείται «Internet of Things». Παίρνοντας τη σκυτάλη από το ηλεκτρικό eVito που θα είναι διαθέσιμο από το 2ο μισό του τρέχοντος έτους, μέσα στο 2019 θα ακολουθήσει το eSprinter.

Τις αστικές του «αρετές» θα επιδείξει στην έκθεση IFAT 2018 και το Fuso Canter, η ευρωπαϊκή εκδοχή του οποίου κατασκευάζεται στο Tramagal της Πορτογαλίας. Το ελαφρύ φορτηγό θα τονίσει και τη φιλικότητά του προς το περιβάλλον, χάρη στους σύγχρονους diesel κινητήρες προδιαγραφών Euro VI, την υβριδική του έκδοση, αλλά και την πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του. Το Canter Eco Hybrid καταναλώνει έως και 23% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με το diesel μοντέλο. Το περασμένο καλοκαίρι εκκίνησε η παραγωγή του Fuso eCanter, του πρώτου ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού του κόσμου. Η κατασκευή του σε μαζική κλίμακα θα αρχίσει το 2019.

Για το τέλος αφήσαμε το πρώτο pick-up της Mercedes, την X-Class, η οποία προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, τις PURE, PROGRESSIVE και POWER. Με ωφέλιμο φορτίο ως και 1,1 τόνο, αλλά και ελκτική ικανότητα μέχρι και 3,5 τόνους, η X-Class είναι το πρώτο premium μοντέλο της κατηγορίας. Εξοπλίζεται με δύο 4κύλινδρα σύνολα απόδοσης 163 ή 190 ίππων, ενώ από τα μέσα του έτους θα διατίθεται και με έναν V6 diesel κινητήρα που θα συνεργάζεται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.

Την παρουσίαση της Daimler στην έκθεση IFAT 2018 συμπληρώνουν οι υπηρεσίες της για τους δημοτικούς στόλους. Στο Μόναχο θα προβληθεί η εταιρεία CharterWay που ιδρύθηκε το 1992 και η οποία ασχολείται με την ενοικίαση επαγγελματικών οχημάτων, διαθέτοντας 8.000 μονάδες. Το παρόν θα δώσει και η ServiceLeasing για να αναπτύξει τις «χάρες» της χρονομίσθωσης, αλλά και η εταιρεία TruckStore που είναι υπεύθυνη για τη διάθεση των μεταχειρισμένων φορτηγών της Daimler, έχοντας σήμερα στοκ κοντά στα 5.000 οχήματα. Από κοντά και το Application Information Centre (BIC), όπως και η φίρμα TruckWorks για όσους θέλουν όλες τις υπηρεσίες από έναν μοναδικό πάροχο. Τέλος, στο Μόναχο θα παρουσιαστεί και η υπηρεσία Unimog Services με τα 650 σημεία εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 130 χώρες του κόσμου.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext