Η κατηγορία των μεσαίων pick-up έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια στις Η.Π.Α., με τις πωλήσεις των εν λόγω μοντέλων να έχουν ανέβει από το 2014 κατά 83%. Για αυτό, η Ford αποφάσισε να επαναφέρει στη «ζωή» το Ranger, το οποίο επιστρέφει στις Η.Π.Α. μετά από επτά χρόνια απουσίας, σε μία αγορά που κυριαρχεί το μεγαλύτερο F-150.

Το αμερικάνικο Ford Ranger έκανε ντεμπούτο πριν από λίγες ημέρες στην έκθεση του Ντιτρόιτ, όπου μοιράστηκε το περίπτερο της εταιρείας με το F-150 που για πρώτη φορά απέκτησε κινητήρα diesel, το 3λιτρο Power Stroke σύνολο που φτιάχνεται στην Ευρώπη. Οπτικά, σε σχέση με το «δικό» μας Ranger παρατηρούμε ελαφρώς τροποποιημένα φωτιστικά σώματα, μικρότερη γρίλια της μάσκας, ενώ πίσω το όνομα Ranger έχει «σφραγιστεί» στην πόρτα.

Στην αμερικάνικη εκδοχή του, όμως, το Ranger προσφέρεται με τον EcoBoost κινητήρα των 2,3 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με το νέο 10τάχυτητο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Η Ford ισχυρίζεται πως το σύνολο έχει απόδοση επιπέδου V6, με τα επίπεδα κατανάλωσης ενός 4κύλινδρου μοτέρ.

Νέα είναι η έκδοση FX4 Off-Road Package που διαθέτει το σύστημα Terrain Management System, που μοιάζει με αυτό του κορυφαίου F-150 Raptor και το οποίο προσφέρει 4 λειτουργίες (νορμάλ, χιόνι, λάσπη και άμμος). Επιπλέον, περιλαμβάνεται και η λειτουργία Trail Control, που κάνει εκτός δρόμου ό,τι ένα cruise control στην άσφαλτο.

Στο εσωτερικό, τέλος, του «αμερικανοτραφούς» Ranger συναντάμε το σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford με την οθόνη αφής των 8 ιντσών, που επιτρέπει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Προαιρετικά προσφέρεται το ποιοτικό ηχοσύστημα B&O PLAY, αλλά και 4G WiFi σύνδεση. Η παραγωγή του Ranger θα ξεκινήσει αργότερα φέτος στο εργοστάσιο της Ford στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α.