Τέσσερις πόλεις της περιοχής Piedmont της Ιταλίας παρήγγειλαν συνολικά 13 ηλεκτρικά midibus της BYD, ένα μοντέλο που η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο στην έκθεση Busworld.
Οκτώ λεωφορεία αφορούν στο Τορίνο, από δύο στις Alessandria και Saluzzo, αλλά και ένα στην Carmagnola. Όλα τα λεωφορεία είναι δίθυρα και έχουν χαμηλού ύψους σκαλοπάτια. Τα μήκους 8,75 μέτρων οχήματα χωρούν 58 επιβάτες και κινούνται από δύο σετ μπαταριών των 174 kWh, που τους προσδίδουν αυτονομία 150-200 χλμ.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα φτιαχτούν στην Κίνα και αναμένεται να παραδοθούν στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Εκτός από την Ιταλία, όμως, η BYD κάνει «δουλειές» και με τη Νορβηγία, καθώς στο Όσλο ξεκίνησαν ήδη δρομολόγια δύο ηλεκτρικά αρθρωτά λεωφορεία της φίρμας. Πρόκειται για οχήματα 18 μέτρων που λειτουργούν στις πιο «φορτισμένες» γραμμές 31 και 31E, οι οποίες εξυπηρετούν 15 εκ. επιβάτες το χρόνο.
Τα παραπάνω δεν είναι φυσικά τα μόνα ηλεκτρικά λεωφορεία της σκανδιναβικής χώρας. Μόνο που, αντίθετα με τα υπόλοιπα, τα αρθρωτά οχήματα της BYD δεν φορτίζουν μέσω παντογράφων ή μονάδων που βρίσκονται στους δρόμους, αλλά στο αμαξοστάσιο, γιατί η χωρητικότητα της μπαταρίας αρκεί για τα ημερήσια δρομολόγια του λεωφορείου.