Η Scania έκανε την υπέρβαση λανσάροντας το νέο Scania 770 S, το ισχυρότερο φορτηγό στον κόσμο, έναν τίτλο που κατέκτησε χάρη στους 20 επιπλέον ίππους από το Volvo FH 750.

Ο νέος κινητήρας Scania V8 με την κωδική ονομασία DC16 123 των 16,4 λίτρων αποδίδει την τρομακτική ροπή των 3.700 Nm στις 1.000-1.450 σ.α.λ., που καθιστά τον τράκτορα ικανό για έλξη βαρέων και υπερβαρέων (ειδικές μεταφορές) φορτίων ακόμη και σε ανηφόρες μεγάλης κλίσης.

Το λανσάρισμα της νέας γκάμας Scania V8 σε τέσσερις εκδόσεις ισχύος στα 530 (κινητήρας DC16 120), 590 (DC16 121), 660 (DC16 122) και 770 hp (DC16 123) μαζί με τη νέα γενιά κιβωτίων G 33 προσφέρει στους πελάτες τον βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης και μειωμένη έως και 6% κατανάλωση καυσίμου.

Όλα τα νέα V8 φέρουν νέα αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης όπου, όλα τα τμήματά της ελέγχονται συνεχώς. Τόσο η έγχυση όσο και η πίεση κοντρολάρονται με νέα διαγνωστικά, ενώ μέριμνα έχει δοθεί στη μειωμένη κατανάλωση λιπαντικού κινητήρα. Αυξημένες είναι, επίσης, η σχέση συμπίεσης και η μέγιστη πίεση στους κυλίνδρους για καλύτερη καύση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Νέα κιβώτια ταχυτήτων

Η Scania επένδυσε πάνω από 400 εκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη νέων αυτοματοποιημένων κιβωτίων ταχυτήτων, τα οποία σταδιακά θα αντικαταστήσουν όλα τα υπάρχοντα Opticruise. Τα ολοκαίνουργια G33CM, όπως ονομάζονται, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν αρχικά σε τρία από τα τέσσερα V8 μοντέλα καθώς και σε όσα Scania «φοράνε» τους πιο δυνατούς εξακύλινδρους κινητήρες στα 500 και 540 hp. Τα νέα κιβώτια κρίθηκαν απαραίτητα, για να διατηρήσουν ή να αυξήσουν την αποδοτικότητα των νέων Scania, και φυσικά να αντέξουν την κτηνώδη ροπή του νέου «770». Θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία ταυτόχρονα με τα καινούργια V8 την 1η Οκτωβρίου.