Τροχοί & TIR

Το “Service Center Athens” της ΜΑΝ Ελλάς Α.Ε.

Τα τελευταία χρόνια η ικανοποίηση πελατών βασίζεται σε δύο κεντρικά σημεία: Ποιότητα προϊόντος και ποιότητα Service. Σε αυτό το πλαίσιο και με δεδομένη την ποιότητα του προϊόντος, η ποιότητα στο Ser
Τρίτη 29/09/2020 - 13:32
Κοινοποίηση στα Social Media

Τα τελευταία χρόνια η ικανοποίηση πελατών βασίζεται σε δύο κεντρικά σημεία: Ποιότητα προϊόντος και ποιότητα Service. Σε αυτό το πλαίσιο και με δεδομένη την ποιότητα του προϊόντος, η ποιότητα στο Service αποκτά όλο και περισσότερη σημασία για τον επαγγελματία οδηγό και για τις εταιρείες μεταφοράς.

Η στρατηγική After Sales της MAN Truck & Bus SE έχει ως κύριο στόχο τις ανάγκες του πελάτη. Η μείωση του συνολικού κόστους χρήσης (TCO - Total Cost of Ownership) και η μείωση του χρόνου παραμονής στο συνεργείο (Uptime Warranty) αποτελούν το πιο ουσιαστικό πλαίσιο δράσης.

Κάτω από αυτό το πρίσμα, η MAN Ελλάς Α.Ε. θέλοντας να είναι ακόμα πιο κοντά στον πελάτη, αλλά και στις πραγματικές του ανάγκες μετά την απόκτηση του οχήματος, προχώρησε στην δημιουργία ενός πρότυπου ιδιόκτητου συνεργείου. Το “Service Center Athens” της ΜΑΝ Ελλάς Α.Ε. καλύπτει τις υψηλότερες προδιαγραφές τόσο με τις κτηριακές και υλικοτεχνικές υποδομές όσο και με το άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό.    

Ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Μοναδικές είναι και οι ανάγκες του. Ιδανικό Service σημαίνει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και πλήρης ενημέρωση σε κάθε στάδιο της συντήρησης ή της επισκευής. Τα επαγγελματικά οχήματα παράγουν έργο όταν βρίσκονται στο δρόμο και μεταφέρουν προϊόντα. Συνεπώς, παράγοντες όπως η σωστή επισκευή με την 1η επίσκεψη και η σωστή οργάνωση των επισκευών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτό που ονομάζουμε αποδοτικό SERVICE. Βασικός μας στόχος στο “Service Center Athens” είναι η αύξηση της αποτελεσματικότητας και των διαδικασιών, έτσι  ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και όσο το δυνατό συντομότερους χρόνους παραμονής στο Service.

Στο “Service Center Athens” εφαρμόζεται πλήρως η διαδικασία αναβαθμισμένων υπηρεσιών Service «Service Core Process», η οποία διασφαλίζει την ποιότητα και την απόλυτη διαφάνεια καθ’ όλη την διάρκεια της συντήρησης ή της επισκευής στο συνεργείο από την αρχή μέχρι το τέλος.

Το «Service Core Process», είναι χωρισμένο σε 9 στάδια τα οποία είναι:

  1. Κλείσιμο ραντεβού.

  2. Προετοιμασία ραντεβού.

  3. Παραλαβή οχήματος.

  4. Προετοιμασίας εργασίας.

  5. Παροχή υπηρεσιών.

  6. Υπολογισμός και διασφάλιση ποιότητας.

  7. Έκδοση τιμολογίου.

  8. Παράδοση οχήματος.

  9. Feedback

Επιπλέον, μέσα από κάθε επίσκεψη στο πρότυπο συνεργείο μας, ο πελάτης αποκτά μία πλήρη εικόνα της κατάστασης του οχήματος του, έτσι ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζει μελλοντικές συντηρήσεις, τυχόν βλάβες, αλλά και να νιώθει σίγουρος ότι κάθε φορά που γυρνά το κλειδί της εκκίνησης στο όχημά του, αυτό θα τον μεταφέρει αδιάκοπα στον τελικό προορισμό του.

 

PreviousNext