Kangoo R.S. 280 ίππων

Για πρώτη φορά, οι μηχανικοί της Renault Sport παίρνουν στα χέρια τους ένα επαγγελματικό μοντέλο της μάρκας, ώστε να δημιουργήσουν το περιορισμένης παραγωγής Kangoo R.S.

Για πρώτη φορά, οι μηχανικοί της Renault Sport παίρνουν στα χέρια τους ένα επαγγελματικό μοντέλο της μάρκας, ώστε να δημιουργήσουν το περιορισμένης παραγωγής Kangoo R.S.

Το «καυτό» vanette θα κάνει ντεμπούτο στο περιθώριο του Grand Prix του Μονακό (24-27 Μαΐου), πραγματοποιώντας μερικούς γύρους στα χέρια του οδηγού της Renault Sport Formula 1 Team, Carlos Sainz.

Η Renault Sport εξέλιξε για την περίπτωση ένα πλήρες πακέτο αναβάθμισης που περιλαμβάνει φαρδύτερο αμάξωμα, ανασχεδιασμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης, αλλά και μέρη για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του οχήματος. Ο χώρος φόρτωσης θα μείνει ανεπηρέαστος, προσφέροντας στους «γρήγορους» επαγγελματίες ωφέλιμο όγκο από 4 έως και 4,6 κυβικά μέτρα (ανάλογα με το διαχωριστικό).

Το Kangoo R.S. θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Sport, η οποία «δανείζεται» τον 1.6 dCi 165 diesel κινητήρα του Megane GT, που συνεργάζεται με το αυτόματο EDC κιβώτιο των 6 σχέσεων. Στην κορυφή συναντάμε την έκδοση Trophy-R που παίρνει κάποια από τα μηχανικά μέρη του Megane R.S., ανάμεσά τους και τον νέο κινητήρα 1.8 TCe των 280 ίππων, που συνεργάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αμφότερες οι εκδόσεις θα εφοδιάζονται με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control που αποτελεί αποκλειστικότητα της Renault, αλλά και σύστημα launch control.

Το «καυτό» vanette θα κάνει ντεμπούτο στο περιθώριο του Grand Prix του Μονακό (24-27 Μαΐου), πραγματοποιώντας μερικούς γύρους στα χέρια του οδηγού της Renault Sport Formula 1 Team, Carlos Sainz.
Η Renault Sport εξέλιξε για την περίπτωση ένα πλήρες πακέτο αναβάθμισης που περιλαμβάνει φαρδύτερο αμάξωμα, ανασχεδιασμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης, αλλά και μέρη για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του οχήματος.
Το Kangoo R.S. θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Sport των 165 ίππων, αλλά και στην Trophy-R των 280 ίππων!