Τροχοί & TIR

Κινητήρας VOLVO D17: Περισσότερη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση

«Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μας μπορούν να εκτελούν τις αποστολές τους πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη παραγωγικότητα»
Τετάρτη 12/06/2024 - 13:37
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Τον ιδανικό για τους αυτοκινητιστές συνδυασμό της αυξημένης ροπής με χαμηλότερη κατανάλωση επιτυγχάνει το νέο VOLVO FH 16 με τον 17λιτρο κινητήρα D17. Οι δοκιμές επιβεβαίωσαν ότι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας του FH16 επιτυγχάνει 5% καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, ενώ προσθέτει 7% περισσότερη ροπή - ένας συνδυασμός που αυξάνει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα για τις πιο απαιτητικές μεταφορές.

«Οι μηχανικοί μας παρέδωσαν έναν κινητήρα που συνδυάζει το υψηλότερο επίπεδο ροπής και ισχύος σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό φορτηγό, με ανώτερη αποδοτικότητα καυσίμου. Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους - περισσότερη ροπή και ισχύς με σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και CO2 είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μας μπορούν να εκτελούν τις αποστολές τους πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη παραγωγικότητα», λέει ο Jan Hjelmgren, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων και ποιότητας της Volvo Trucks.

.

Υπενθυμίζουμε ότι ο νέος 17λιτρος κινητήρας Euro 6 της Volvo διατίθεται με τρία επίπεδα ισχύος: 600 hp, 700 hp και 780 hp. Τα επίπεδα ροπής έχουν αυξηθεί στα 3000 Nm, 3400 Nm και 3800 Nm στην κορυφαία έκδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αναβαθμιστεί ώστε να μπορεί να διαχειριστεί έως και 3800 Nm, ενώ η εσωτερική απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων έχει βελτιωθεί περαιτέρω στις εκδόσεις 3000 Nm και 3400 Nm.

Σημειώνεται ότι ο νέος κινητήρας D17 είναι πιστοποιημένος για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο) σε όλες τις κατηγορίες ισχύος. Η έκδοση των 700 ίππων είναι επίσης πιστοποιημένη για λειτουργία με 100% βιοντίζελ (B100).

«Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι ένα παράδειγμα της συνεχούς προσπάθειας της Volvo Trucks να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τις υπάρχουσες τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης, παράλληλα με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών», αναφέρει σχετικά ο Jan Hjelmgren.

PreviousNext