Η Scania λανσάρει επιμηκυμένες εκδοχές για τις σειρές R και S (ονόματι CR23 και CS23 αντίστοιχα), οι οποίες απευθύνονται σε μεταφορικές, αυτοκινητιστές και εταιρείες που χρειάζονται έξτρα χώρο, ή σειρές καθισμάτων, όπως σχολές οδηγών, crew cab, οχήματα οδικής βοήθειας, στρατιωτικά κ.λπ.

Ουσιαστικά πρόκειται για μία μεταφορά των μικρότερων CrewCabs του κατασκευαστή στα μεγάλα του φορτηγά. Θα πρόκειται, πάντως, για οχήματα μικρής, περιορισμένης παραγωγής και όχι νέα μοντέλα που θα προστεθούν στη γραμμή παραγωγής και θα κατασκευάζονται μόνο κατόπιν παραγγελίας στην ειδική επιχειρηματική μονάδα Laxå Special Vehicles της εταιρείας.

Σε σχέση με τις καμπίνες που γνωρίζουμε, έχουν προστεθεί 27 εκατοστά (ή συν 13%) στα 200 εκατοστά που είναι το συνολικό μήκος των νορμάλ εκδόσεων, και το οποίο μετριέται από τα πεντάλ έως το πίσω τοίχωμα. Η δημιουργία των νέων καμπινών κατέστη εφικτή χάρη στη σπονδυλωτή (modular) αρχιτεκτονική όλων των φορτηγών της Scania.

Οι παραδόσεις σε πελάτες ξεκινούν στο τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ σε κάποιες αγορές θεωρείται δεδομένο ότι θα απαιτηθεί ξεχωριστή έγκριση τύπου.

1