Η μεγαλύτερη ζυθοποιία του πλανήτη, η αμερικανική Anheuser-Busch φρόντισε να λανσάρει το νέο της προϊόν, μία μπίρα Budweiser με μηδέν υδατάνθρακες (Bud Light NEXT) με τον πιο ταιριαστό τρόπο, χρησιμοποιώντας τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών ρύπων δύο διάσημων προμηθευτών της, των BYD Motors και της Nikola Corporation.

Η συγκυρία δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, αφού τα φορτηγά παρέλαβαν τα φορτία με τη νέα μπίρα της εταιρείας από το εργοστάσιο στο Van Nuys της Καλιφόρνια, και το διένειμαν σε μπαρ και χώρους εστίασης του Λος Άντζελες, λίγο πριν τη διεξαγωγή (14 Φεβρουαρίου) του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος της αμερικανικής ηπείρου, του περίφημου Super Bowl. Ένα Nikola Tre υδρογόνου με κυψέλες καυσίμου (FCEV) και αυξημένη αυτονομία, παρέδωσε ένα φορτίο στο κέντρο διανομής της Anheuser-Busch με την ονομασία AB One στο Κάρσον της Καλιφόρνια. Από εκεί το φορτίο παρέλαβε ένα ηλεκτρικό BYD 8TT, για διανομή στα καταστήματα λιανικής.

1

Πέρα από τον συμβολικό χαρακτήρα του εγχειρήματος, η συγκυρία λειτούργησε και ως ορόσημο για την επέκταση της συνεργασίας της Anheuser-Busch με τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες, με απώτερο στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 25% μέχρι το 2025, στις ΗΠΑ. Η ζυθοποιία διαθέτει ήδη στόλο 25 φορτηγών BYD, τα οποία είναι κατανεμημένα σε τέσσερα κέντρα διανομής στην Καλιφόρνια, και φέτος θα προστεθούν άλλα 20. Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Nikola, αυτή τη στιγμή τρέχει ένα πιλοτικό πρόγραμμα με δύο Nikola Tre υδρογόνου, με σκοπό να οριστικοποιηθεί η διαμόρφωση των μελλοντικών οχημάτων παραγωγής, τα οποία η Anheuser-Busch σκοπεύει να χρησιμοποιήσει σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Όλες οι δράσεις επιδοτούνται από την Πολιτεία της Καλιφόρνια, και την ίδια τη ζυθοποιία, η οποία έχει θέσει ως μακροπρόθεσμο στόχο την παραγωγή μηδενικών ρύπων σε όλη την έκταση της εφοδιαστικής αλυσίδας.