Τροχοί & TIR

Νέο κιβώτιο G38 για τo πανίσχυρο Scania 770 V8

Τα πλεονεκτήματά του.
Τρίτη 27/08/2024 - 12:38
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Η Scania παρουσίασε τη νεότερη έκδοση της σειράς κιβωτίων G, το G38, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για να συνδυάζεται με τον ισχυρότερο V8 της εταιρείας, τον 16λιτρο των 770 hp και 3.700 Nm. 

Μαζί, κινητήρας και νέο κιβώτιο, προσφέρουν σύμφωνα με τον κατασκευαστή χαμηλότερο βάρος, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων και εξαιρετική συμπεριφορά στην εκκίνηση και το μανουβράρισμα. 

Οι Σουηδοί ανακοίνωσαν ταυτόχρονα ότι το G38 θα είναι η τελευταία προσθήκη στη γκάμα των κιβωτίων ταχυτήτων «G» που έκαναν πρεμιέρα το 2019 με το G33. Αναφορικά με τη διαδικασία εξέλιξης του G38, και τις βελτιώσεις που το συνοδεύουν, στη διάρκεια της παρουσίασης, ο μηχανικός εξέλιξης στο τμήμα R&D της Scania, Mats Henriksson ανέφερε ότι: ««Πρόκειται βασικά για τη μεταλλουργία, την επιλογή πιο ακραίων ποιοτήτων χάλυβα για την αύξηση της σκλήρυνσης και της ανθεκτικότητας ορισμένων ζωτικών εξαρτημάτων. Προσθέσαμε, επίσης, επιπλέον κανάλια λαδιού για τα πιο κρίσιμα μέρη, αλλά αυτό είναι όλο - ο βασικός σχεδιασμός της σειράς G είναι ήδη από μόνος του πολύ ανθεκτικός».  

.

 

Το G38 διαθέτει 14 ταχύτητες εμπροσθοπορείας, συμπεριλαμβανομένης μιας σούπερ αργής (crawler) και μιας άμεσης (direct) σχέσης, και τη δυνατότητα για τον πελάτη να παραγγείλει έως και 8 ταχύτητες για την όπισθεν.

Τα κιβώτια ταχυτήτων της σειράς G είναι συνήθως 60 με 70 κιλά ελαφρύτερα από τα κιβώτια ταχυτήτων που αντικαθιστούν, κυρίως λόγω των περιβλημάτων τους από αλουμίνιο και των μικρότερων συνολικών διαστάσεων. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η μείωση του θορύβου, που αποτελεί παράλληλα προϋπόθεση για την τήρηση των μελλοντικών κανονισμών. 

Τα κιβώτια ταχυτήτων της σειράς G μπορούν επίσης να παραγγελθούν ως εκδόσεις HD (Heavy Duty) και το ίδιο ισχύει για το G38. 

PreviousNext